Gjest jente855 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er en jente som er 21 og som inntil nå nylig kun har vært i forhold med gutter.. for noen mndr.siden traff jeg en jente som "forandret" meg..jeg har aldri følt en slik tiltrekning av det samme kjønn før, kun sett på jenter og tenkt "hun var fin" og slike ting..mer trodd at det var misunnelse eller bare beundring det gikk på egentlig. Avogtil strefet tanken om jeg kanskje også likte jenter meg, men jeg konkluderte alltid med at tanken på å faktisk få følelser og kysse en annen jente (bortsett fra tulleroting i fylla da...) var rar, og ikke noe for meg egentlig.. det var for vanskelig å forestille seg.., Men så traff jeg en som endret dette synet fullstendig, som jeg fort fikk følelser for og som jeg tenner på og elsker å kose med. Jeg innser jo nå at jeg er bifil, men synes det er rart at jeg frem til nå har trodd at jeg ikke kunne føle noe slikt for andre enn det motsatte kjønn. Trodde man vanligvis oppdaget slike følelser tidlig i puberteten..selv om jeg kanskje har sett mer på jenter enn veninnene mine,det aner jeg ikke men når jeg tenker meg om så har jeg vel kanskje det..:-) noen med lignende opplevelser? dette er bare litt uvandt for meg og vennene mine trodde først ikke på meg, da jeg fortalte at jeg faktisk holdt på med ei jente..men samtidig så føles det helt rett, så rett at jeg egentlig gir blaffen i hva andre måtte mene og tenke..bortsett fra foreldre og sånt da, men det orker jeg ikke bekymre meg over nå.. jeg skjønner også at andre reagerer veldig på dette, jeg ville synes det var rart om besteveninna plutselig ble sammen med ei jente.. men selv føler jeg nå at det er så naturlig at jeg ikke helt kan skjønne hvorfor folk skal bry seg om hvilket kjønn man blir forelsket i...selv om slike ting gjerne blir populære samtaleemner når det først kommer ut. jeg skjønner at folk blir overraska og sjokka, samtidig som det føles så naturlig og rett..det er en rar følelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254333-jentejente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnumm Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 kanskje du er homo? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254333-jentejente/#findComment-2014419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
G-bo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 kanskje du er homo? I alle dager..., var det dette du fikk ut av innlegget?, tror du må lese det en gang til jeg;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254333-jentejente/#findComment-2014553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.s Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Kjenner meg igjen jeg! Ble plutselig råfasinert av en trener for noen år siden og temmelig overrasket. Har diskutert det m venninner og flere har samme erfaring! Nå lever jeg med en mann, men måtte prøve ut litt og kan stadig bli småfasinert, noe han synes er såå spennende... ; ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254333-jentejente/#findComment-2014604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
G-bo Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Høres ut som du er en person som er godt istand til å håndtere situasjonen du er i. Nå har vel det norske samfunnet kommet såpass langt at folk stort sett er istand til å takle at våre medmennesker velger partner utfra fasinasjon/forelskelse og ikke uttalt legning. Slik du beskriver deg og hvordan du tidligere har sett på jenter tror jeg "din legning" har ligget latent, og bare ventet på å våkne. Personlig tror jeg ganske mange kan tenne på begge kjønn om omgivelsene og samfunnet tillater dette, og man har lov til å utforske sin seksualitet uten egne, eller andres fordommer. Du skriver at det kom overraskende på de rundt deg, men om vennene dine er glad i og respekterer deg legger nok sjokket seg snart og du blir "deg" igjen, ikke bare "hu som plutselig fikk seg dame". Familien kan jo kanskje være noe vanskeligere for enkelte, er ikke alle som henger med i utviklingen, men når din mors eventuelle skuffelse av "ikke å få barnebarn" har gitt seg går det vel seg til dette å`.., slikt kan jo uansett ordnes om du skulle velge å fortsette å leve livet med denne eller andre jenter:-) Gratulerer med å ha funnet et menneske som gir deg slike sterke følelser, og lykke til med fortsettelsen av forholdet:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254333-jentejente/#findComment-2014613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg igjen.....!! Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Høres ut som du er en person som er godt istand til å håndtere situasjonen du er i. Nå har vel det norske samfunnet kommet såpass langt at folk stort sett er istand til å takle at våre medmennesker velger partner utfra fasinasjon/forelskelse og ikke uttalt legning. Slik du beskriver deg og hvordan du tidligere har sett på jenter tror jeg "din legning" har ligget latent, og bare ventet på å våkne. Personlig tror jeg ganske mange kan tenne på begge kjønn om omgivelsene og samfunnet tillater dette, og man har lov til å utforske sin seksualitet uten egne, eller andres fordommer. Du skriver at det kom overraskende på de rundt deg, men om vennene dine er glad i og respekterer deg legger nok sjokket seg snart og du blir "deg" igjen, ikke bare "hu som plutselig fikk seg dame". Familien kan jo kanskje være noe vanskeligere for enkelte, er ikke alle som henger med i utviklingen, men når din mors eventuelle skuffelse av "ikke å få barnebarn" har gitt seg går det vel seg til dette å`.., slikt kan jo uansett ordnes om du skulle velge å fortsette å leve livet med denne eller andre jenter:-) Gratulerer med å ha funnet et menneske som gir deg slike sterke følelser, og lykke til med fortsettelsen av forholdet:-) takk for fint svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254333-jentejente/#findComment-2019777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.