Gå til innhold

Hjerte?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har hevelse i venstre side fra litt under mellomgulvet og ned og rundt mot ryggen.Det jør vondt der og stikker noen ganger så jeg knekker sammen. Men det har bare vært noen få perioder de siste åra.Er 27 og har spist riktig og er/var i god for men de siste tre mnd har jeg vært trett,uopplagt,søvnproblemer,dårlig pust,svekkelse og ubalangsert på denne siden, hode pine svake og kraftig men på andre siden bak øye og ett punkt inne der, stopper bak øre, kvalme, vekreduksjon opp og ned, røde øyne og rar hud,ved en gratis helse sjekk var blodtrykket på 95 over 145 og jeg har normalt lavt blodtrykk og dårlig blodomløp men nå setter pumpa i gang plutselig,blodårene kjennes som sprekker eller skal det gjør litt vondt. Er sjelden el alldri syk men har hatt litt banos farget avføring m hvit fett i ser det ut som men det er perider det også. Er så bekymret nå og jeg er ikke redd for at det feiler m noe til vanelig sååhar vært hos legen men fikk ikke formidlet meg og kom ut emed mulig halskatar men det var dette jeg skulle sjekk. ikke lenge siden jeg fast målte blodtrykk og hadde ekg el noe har gått litt på conserta og ritalin men kutta ut da jeg ble syker. hva tror du det er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254334-hjerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...