Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg er ei kvinne på 26 år som er plaga med pms og urein hud.Ved eggløsning + dagene før mens øker talgproduksjonen kraftig og eg får kviser.

Problemet starta då eg begynnte med p-piller. Gjekk så over til Diane, men merka ingen bedring. Slutta med Diane vart gravid og huden min var fin under svangerskapet. Bytta prevensjon til kobberspiral.

Etter amminga fekk eg tilbake pms og dermed hudproblem.

Dette er et veldig stort problem for meg fordi eg blir deprimert ved pms og blir faktisk deprimert på grunn av huden. Har vore behandla for depresjon og også prøvd ssri- medikament(cipramil i 2mnd) som vistnok skal hjelpe mot pms. Dette hjalp ikkje.

Andre ting eg har prøvd:

kosmetikk,fotsone,homeopati,nattlysolje,bidronninggele,vitamin b6,kosttilskudd,lysbehandling.

Blir litt bedre av å ta solarium.

Det som er heilt sikkert er at eg er i hormonell ubalanse og så lenge eg er det kommer kvisene. Så er det vits i å prøve noke meir kremer så lenge talgproduksjonen går til himmels ved mens?? Akkurat no er i kontakt med ein hudlege som har sett opp eit program for meg og "garanterte meg ny hud".

Det eg går på no er clycare 10 rensegele etterfulgt av clycare 10 (a-ha syre/fruktsyre)neroliolje fra decleor og tilslutt essential balm fra decleor. Dette har eg gått på i 5 mnd uten resultat. (Hadde tru på at dette skulle fungere, men det kan forklares at eg nettopp har vore behandla for ein djupare depresjon og at eg har gått på homeopatmedisin som kan forstyrre prosessen.Mem dette er no fleire måneder siden)ER DET NOEN DER UTE SOM KJENNER SEG IGJEN OG SOM HAR FÅTT HJELP????????????????

Vær så snill skriv til meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25441-pms-og-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...