Gå til innhold

Akutte kraftige magesmerter

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg med magesmerter som ble bare sterkere og sterkere.

Besvimte av smertene.

Fikk etterpå tømt meg litt (ikke oppkast) og ble bra iløpet av et par timer. Noen som har noen formening om hva som skjedde med meg?

Ja det var like før mannen min ringte ambulanse...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254494-akutte-kraftige-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du eggløsning i disse dager og satt smertene langt nede og i siden?? de kan også kjennes i ryggen.

Dette kan være mye både eggløsning, blindtarm og en mageinfeksjon... du sier ikke noe om hvor i magen smertene var...

Smertene satt midt i navle høyde..satt ikke i sidene, men har vondt i korsryggen med utstrålinger til begge lår. Er midt i mens...???

Takk for svar!!

Smertene satt midt i navle høyde..satt ikke i sidene, men har vondt i korsryggen med utstrålinger til begge lår. Er midt i mens...???

Takk for svar!!

Gallestein? Området høres riktig, men utstrålingen høres merkelig ut.

Hvordan reagerer du når du spiser feit mat?

Takk for svar!!

Kommer smertene tilbake så burde du oppsøke lege, mest sannsynlig er det ikke noe og bekymre seg for, men smart og få en undersøkelse uansett, da trenger du ikke bli engstelig om det skulle komme igjen:)

Gallestein? Området høres riktig, men utstrålingen høres merkelig ut.

Hvordan reagerer du når du spiser feit mat?

For å være ærlig så vet jeg ikke hvordan jeg reagerer på feit mat.. har ikke bitt meg merke i det..

Jeg er iallefall bra nå, så det er vel neppe noe farlig regner jeg med..

Kan jo være forstoppelse også?

Annonse

For å være ærlig så vet jeg ikke hvordan jeg reagerer på feit mat.. har ikke bitt meg merke i det..

Jeg er iallefall bra nå, så det er vel neppe noe farlig regner jeg med..

Kan jo være forstoppelse også?

Ja, det kan være mye rart. Vanskelig å si, men prøv å legge merke til det med fett og magen.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...