Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forrige mens inneholdt noe som som jeg husker å ha sett en gang før, for halvannet år siden, og som uroet meg også da. Det kom ut en klump,det var ingen blodlevring for det vet jeg hvordan ser ut. Det så ut som et organ, ca 3-4 cm avlangt, på den ene siden var det mer blodig, på enden så det ut som lyst kjøtt, firkantet, fast, men kunne skjære i det. Jeg pirket i det, og det var noen små "gjeller" som jeg kunne "løfte" opp. Hva i all verden var dette?? Jeg har ikke i mitt liv ligget med noen, så det kan ikke være abort. På forhånd hadde jeg til delt store menssmerter slik jeg pleier før mensen er skikkelig i gang. Hvordan ser en tidlig abort ut? Jeg begynte på P-pillen Yasmin for halvannen måned siden på første mensdag. Mensen stoppet opp. Så kom småblødninger to ganger før neste mens skulle komme. Den var brunlig og sparsom. Da jeg sluttet med Yasmin hadde jeg ikke hatt skikkelig "rød" mens på ca. 2 måneder. Kan denne merkelige klumpen/ organet ha en sammenheng med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25450-hudlignende-klump-i-mensblod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisan

jeg tror ikke du he noe å være redd for. det er ikke sbort. jeg får sånne stadig vek, og jeg har aldri blitt bekymret for det egentlig. Det er ikke farlig. Men mine er ikke så store da. Min er ca 0,5cm med 0,5 cm og ja det er kjøtt!

Ta det med ro,og det har ingenting med p-piller å gjøre...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg ville ha gjettet på en mulig abort, men når du ikke har hatt samleie er det jo utelukket. Så ville jeg ha gjettet på et blodkoagel. Annet kan jeg ikke forestille meg. Hvis du nå har normal menstruasjon synes jeg ikke det er grunn til bekymring. Skulle det skje igjen at du kvittere noe lignende, kan du ta det med til din lege og så sendt til mikroskopisk undersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...