Gå til innhold

Hvor tidlig kan man teste?

Anbefalte innlegg

Gjest graviditetstesting

Ja, altså, hvor tidlig før forventet mens er det mulig å teste? Er det noen tester som kan tas tidligere enn andre? Hva er det tidligste dere har testet og fått positiv test?

Har normal 28 dagers syklus og tror jeg kanskje hadde eggløsning for 8 dager siden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254506-hvor-tidlig-kan-man-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan teste 2-3 dager før. Får du positivt svar da er det sannsynligvis så svakt at du må ta en til senere for å være sikker. Og får du negativt svar må du også ta en ny, så det mest økonomiske er å vente og se om mensen kommer, for så å ta en test om den lar vente på seg.

Men jeg skjønner at det er vanskelig å vente! :-)

Med nr 1 testet jeg 3 dager før og fikk et svakt svakt positivt svar. Trodde såklart ikke på det (selv om en strek er en strek) og testet en gang til.

Denne gangen var jeg så overbevist om at jeg slett ikke var gravid at jeg gikk hele 6 dager over tida med mensen, og til slutt tenkte jeg bare oppgitt at - jaja, jeg får vel ta en test da.. Den var jo sprengpositiv.. Jeg ble relativt overraska ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...