kreavims Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg er inne i det jeg ser på som en ond sirkel for forholdet mitt med min kjæreste. Jeg er blitt så forelska i henne, og så redd for å miste henne, at jeg tenker først og fremst på hva hun vil, og hva hun føler, og dette styrer mine handlinger. Jeg vet at hun vil at jeg skal være mann, ta initiativ og styring, og egentlig gjøre de tingene jeg vil. Men så opplever jeg at jeg blir for usikker til å ta den styringen. Dette gjør meg passiv og avventende, og hun blir skuffet. Jeg vet at jeg må ut av denne sirkelen, det er jo idioti at jeg oppfører meg på dette viset. Om jeg bare gjør som jeg vil, sier de tingene jeg tenker på, så ville jo både hun og jeg vært fornøyd. Jeg føler at jeg ser problemet tydelig, men vet ikke helt hva som er den beste fremgangsmåten for å fikse det. Jeg er redd for at jeg skal gå fra å være en mann med egne meninger, vilje og handlinger til å bli en lydig logrende tøffel som hun mister respekten for. Jeg skjønner at problemet er en idiotisk og absurd ond sirkel, men jeg trenger å finne en vei ut av den. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/254543-mister-mannen-i-meg-n%C3%A5r-jeg-blir-redd-for-%C3%A5-miste-henne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.