Gå til innhold

klamydia eller sopp?

Anbefalte innlegg

hei

både kjæresten og jeg fikk for ca en uke siden kløe i underlivet. kjæresten min fikk også utslett på penis. dette uroet ikke meg siden vi begge hadde fått testet oss for klamydia tidligere i mai mnd. vi testet oss for klamydia fordi han hadde fått uslett og jeg kløe, sviende/ brennende følelse i underlivet. jeg tok en selvtest på en klinikk og han tok også en test inne hos legen. legen mente da etter ha sett på prøven hans at han hadde reagert på sopp fra meg og anbefalte en soppkur for begge. vi fikk også negativt svar på klamydiatesten. jeg vet med sikkerhet at jeg ikke har kjønnssykdommer fra tidligere pga at jeg ikke har vært med noen andre enn han. det skal også være ti mnd siden han har hatt sex med forrige kjæreste.

jeg har siden i sommer hatt symptomer på urinveisinfeksjon men som har gått over bare jeg har drukket nok vann og varer ikke lengre enn noen timerog maks et døgn.

da vi igjen fikk denne kløen og han utslett fikk han også mer. han gikk da til legen og legen tok noen prøver som vi ikke har fått svar på men legen på bakrunn av prøven under mikroskop at det var en økning i betennelseceller og mente dette skyldtes en bakterieinfeksjon sannsynligvis klamydia, kjæresten min fikk også to tabletter azitromax. jeg syntes dette er litt rart pga av vi begge har testet negativt på testen han to ganger og jeg en gang.jeg hadde ikke noen kjønnssykdommer før jeg ble sammen med han og hvis jeg har klamydia eller en annen bakterieinfeksjon skulle vel den kunne påvises hos han. jeg synes også det er merkelig at den ene gangen mente legen at det var sopp og nå en bakterieinfeksjon. hvis kjæresten min reagerer på sopp ville da reaksjonen kunne forveksles med en bakterieinfeksjon? får han da betennelseceller som ved et bakterieinfeksjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254560-klamydia-eller-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...