Gå til innhold

hva bør jeg gjøre med problemhuden min? hjelp!

Anbefalte innlegg

hei! jeg er en jente på 23år som har store problemer med huden i ansiktet. Den er veldig tørr,flasser av flak og har masse nupper-spesielt i panna. Vet jeg reagerer på pudder,foundation o.l så det bruker jeg ikke. Huden er veldig følsom,blir utrolig fort rød. Har prøvd decubal fuktighetskrem over lengre tid uten forbedringer-så hva bør jeg gjøre? hvilke produkter anbefaler du meg å prøve-og hvor får jeg tak i dem,til hvilken pris? Håper på svar snarest,dette har plaget meg veldig over lang tid. hilsen fortvilet

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest tips og taps

Jeg har sensitiv hud. Jeg bruker å dra til vita butikk. Der kjøper jeg oil of ulay krem i rund boks som inneholder kamille og aloe vera. Den har vært svært god på min hud. Jeg bruker også nattkrem av samme merket.

Det er lurt å også rense huden sin med en mild rensemelk før en bruker kremen. Rens både morgen og kveld.

Lurt også å dra til en proff hudpleier. Hun/han kan gi deg tips til akkurat din hudtype

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...