Gå til innhold

Hei, alle sammen!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ville bare si at jeg er hjemme igjen. :)

Hadde det supert i Egypt, har opplevd en hel masse!

Nå er det rett tilbake på jobb, kan ikke si jeg gleder meg så veldig. Kom hjem kl 04 i natt, så jeg er kjempetrøtt!

Fortsetter under...

Gjest Princess Peach
Skrevet
  hare skrev (På 17.11.2006 den 15.57):

Hei! :D Så flott å høre! God nattevakt....

Takk for det! Tror det er litt travelt på jobb for tida, så jeg får bare manne meg opp...

Skrevet

Ble du bomba av noen kule terrorister?

Her hjemme har det skjedd utrolig mye. Jeg er ferdig med House sesong 2, mens Dorthe er langt ute i sesong 3.

Gjest Princess Peach
Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 17.11.2006 den 16.13):

Ble du bomba av noen kule terrorister?

Her hjemme har det skjedd utrolig mye. Jeg er ferdig med House sesong 2, mens Dorthe er langt ute i sesong 3.

Nei, men jeg har vært inne i en pyramide og så har jeg svømt med ville delfiner. :) (Blant mye annet!)

Hvordan har hun fått fatt i sesong 3 da? Vil ha vil ha! Sesong 2 også, for den del. :)

Det var en bra tv-kanal som viste kule filmer hele dagen på hotellet, så jeg har faktisk ikke filmabstinenser heller. Dog var det en smule snålt å se en gjennomsensurert og sterkt klippet, arabisk tekstet versjon av Pulp Fiction. Heldigvis var ikke filmene dubbet. :)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet
  Dorthe skrev (På 17.11.2006 den 16.10):

Oj, jeg trodde du hadde flyttet inn i House MD ;o)

Ja, så du meg ikke som den sexy nye legen da? ;)

Skrevet
  Princess Peach skrev (På 17.11.2006 den 16.20):

Nei, men jeg har vært inne i en pyramide og så har jeg svømt med ville delfiner. :) (Blant mye annet!)

Hvordan har hun fått fatt i sesong 3 da? Vil ha vil ha! Sesong 2 også, for den del. :)

Det var en bra tv-kanal som viste kule filmer hele dagen på hotellet, så jeg har faktisk ikke filmabstinenser heller. Dog var det en smule snålt å se en gjennomsensurert og sterkt klippet, arabisk tekstet versjon av Pulp Fiction. Heldigvis var ikke filmene dubbet. :)

Jeg vet ikke hvordan hun har fått tak i sesong 3. Siden jeg ikke tror den har begynt på tv i usa ennå, er min eneste teori (for øvrig en ganske god teori) at hun puler Hugh Laurie.

Men det er jo ikke den verste hun kunne feid over.

Delfiner er utrolig kule skapninger. Jeg vil også en sånn.

Gjest Princess Peach
Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 17.11.2006 den 16.31):

Jeg vet ikke hvordan hun har fått tak i sesong 3. Siden jeg ikke tror den har begynt på tv i usa ennå, er min eneste teori (for øvrig en ganske god teori) at hun puler Hugh Laurie.

Men det er jo ikke den verste hun kunne feid over.

Delfiner er utrolig kule skapninger. Jeg vil også en sånn.

Snøft, jeg er misunnelig ass. Jeg har nemlig en crush på dr House. Jaja, får smøre meg med tålmodighet da. :)

Skrevet
  Princess Peach skrev (På 17.11.2006 den 16.34):

Snøft, jeg er misunnelig ass. Jeg har nemlig en crush på dr House. Jaja, får smøre meg med tålmodighet da. :)

Jeg har en liten crush på hu derre sjefen hans - Cuddy. Og Cameron. Og ekskona til dr. House.

Det er tre av tre, det.

hare1365380455
Skrevet

Jeg føler meg helt utenfor som ikke har sett House enda! Men mannen skal få sesong 1 til jul har jeg tenkt. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Hei på deg! :-)

Egypt altså? Heldiggris, jeg må nok vente lenge før jeg kan reise noe sted... Men, det er fredag, det er da alltids noe!

Kos deg i helga! :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet
  hare skrev (På 17.11.2006 den 16.36):

Jeg føler meg helt utenfor som ikke har sett House enda! Men mannen skal få sesong 1 til jul har jeg tenkt. :)

Du bør glede deg, jeg tror jeg skal se sesong 1 en gang til før jeg bestiller/evt får sesong 2 til jul. :)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet
  ylvali skrev (På 17.11.2006 den 16.38):

Hei på deg! :-)

Egypt altså? Heldiggris, jeg må nok vente lenge før jeg kan reise noe sted... Men, det er fredag, det er da alltids noe!

Kos deg i helga! :-)

Jau jau, skal jobbe i helga så det blir nok ikke mye kos. Men jeg skal ikke klage etter denne fantastiske ferien heller. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 17.11.2006 den 16.35):

Jeg har en liten crush på hu derre sjefen hans - Cuddy. Og Cameron. Og ekskona til dr. House.

Det er tre av tre, det.

De er jo søte, de. :)

Chase er også søt, men House er mer interessant. :)

ylvali1365381015
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 17.11.2006 den 16.38):

Jau jau, skal jobbe i helga så det blir nok ikke mye kos. Men jeg skal ikke klage etter denne fantastiske ferien heller. :)

Jobbehelg kan være slitsomt.

Men som du sier, du får flyte på gode ferieminner!

Gjest Princess Peach
Skrevet
  ylvali skrev (På 17.11.2006 den 16.43):

Jobbehelg kan være slitsomt.

Men som du sier, du får flyte på gode ferieminner!

Ja, lurer egentlig mest på hvordan jeg skal holde meg våken i natt. :)

ylvali1365381015
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 17.11.2006 den 16.44):

Ja, lurer egentlig mest på hvordan jeg skal holde meg våken i natt. :)

Ta deg en "powernap" nå. Spe på med kaffe og te, så ordner det seg forhåpentligvis. Vask ansiktet i iskaldt vann! ;-)

Lykke til!

Lenge siden du landa?

Skrevet
  Princess Peach skrev (På 17.11.2006 den 16.40):

De er jo søte, de. :)

Chase er også søt, men House er mer interessant. :)

House er konge! :)

Skrevet

Jeg lurte på det :o)

Jeg er et stykke uti tredje sesong ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...