Gå til innhold

vondt brudd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ikke mye troverdig ut.. Du vil ikke at han skal ligge unna hvis du elsker han.. Det strider mot alt av naturens lover.

Det er en fin fin linje mellom å elske og hate.. det er de som man elsker som mest som sårer en som mest.. prøver å komme meg over en person selv, som jeg trodde var glad i meg og var spesiell for, men han ville bare bruke og og ha sex med meg og treffe meg når det passet som best for han. Hvis han ikke var sammen med de andre jentene sine.. dette ant jeg ut nå. Vi var sammen i tre år.. så ja, det er mulig og hate den man elsker. Og ville aladri se den igjen og samtidig ikke klare å holde seg unna. Skrik, hyl, slå i veggen, gjør alt hva du kan. Bare IKKE HOLD DET INNE!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254659-vondt-brudd/#findComment-2020233
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...