Gå til innhold

Eksem i underlivet

Anbefalte innlegg

G_22_problemer

Hei,

Jeg er en gutt på 22 år som for ca 5 år siden begynte å blø i rompa etter et toalett besøk ved tørking. Etter hvert begynnte det å klø både i rompa å etter hvert på pungen å videre opp på penis, jeg besøkte lege etter en god stund å han sa det var eksem å jeg fikk resept på : Elocon 0.1 % Jeg brukte så denne daglig til jeg gikk tom for så å droppe lege besøk på lang tid fordi jeg syntes det var veldig flaut, nå har jeg fått resept igjen å smurt på kremen flere ganger daglig i roma å på penis, men det ser bare ut til å bli verre å verre, nå starter det å klø å er kjempe rødt bare jeg er i litt aktivitet eller begynner å svette osv. Dette er mega plagsomt å jeg har hat det så lenge nå at jeg ikke har noen anelse om hva jeg skal gjøre. Har du noen tips om behandling eller noe annet å bruke enn denne kremen Elocon ??

Jeg tar i mot alt av tips da dette driver meg til vannvid.

Jeg vil også gjerne vite om dette er sexuellt overførbart å om jeg kan ha sammleie ?! Dette har jeg ikke tørt i det siste da det har vært veldig plagsomt å alt for flaut å komme med til en jente

Håper på hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254679-eksem-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er vanskelig å stille noe sikker diagnose på dine plager. Det kan være noen allergisk utslett, men det er også mulighet for at det er infeksjon med i bilde.Køe og blødning kan forekomme ved begge deler. Tydeligvis din lege hadde mistanke om det første alternativet siden han ga deg en kortisonholdig krem. Den er direkte kontraindisert ved infeksjoner. Siden du er blitt dårligere med Elocon taler det imot at det er eksem eller allergisk tilstand. Jeg tør rett og slett ikke gi deg råd utover at du har best sjanse på en skikkelig undersøkelse og behandling hos en hudlege. Ikke tenk på at det er flaut. Gjør det jo før jo bedre. Jeg kan ikke utelukke at du kan overføre noe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/254679-eksem-i-underlivet/#findComment-2019176
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...