Gå til innhold

Hun ble gravid fordi hun kastet opp pillen

Anbefalte innlegg

Gjest marianne kristine

Tenk det, så fort kan det faktisk gå....poenget er bare det at jeg ikke helt forstår det.

Min venninne gik på yasmin i flere år; men så fikk hun omgangssyken og uten at hun visste det må hun ha kastet opp pillen den ENE dagen...Og vips, så ble hun gravid.

Da må hun rett og slett fått eggløsning samme dag som hun kastet opp den ene pillen, da? Er det virkelig mulig? (atså det er jo det, for i dag er jenta født!)....men tenk, kan det gå så fort? Det er jo en hggelig greie for oss som nettopp har sluttet på pillen da...Noen er vel mer fruktbare enn andre :-)

Fortsetter under...

Det er jo tydeligvis mulig, men høres helt utrolig ut. Med minipillen er jo sånne ting ikke så uvanlig, men Yasmin er jo ikke en minipille. Selv har jeg en venninne som hadde sex med kondom, ble gravid likevel (kondomet sprakk). Tok angrepille innen fristen, men det lille frøet klamret seg fast likevel. I dag er han 2 år og moren er glad det gikk som det gikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...