Gå til innhold

haster!!!! glemt p-pille

Anbefalte innlegg

Gjest usikker83

Jeg har glemt å ta en p-pille!

Det er mange som har skrevet noe om dette før, men de er ikke i akkurat samme situasjon.

Jeg bruker merket trionetta.Tenkte jeg skulle utsette mensen og fortsatte med gule piller fra et nytt brett. Jeg tok den første pillen litt sent på kvelden. (pleier vanligvis å ta dem i 7 tiden på morgenen). Etter den andre gule pillen så fikk jeg mensen (sånn litt etter litt som det pleier å komme når du får juksemensen).

Jeg fortsatte til jeg hadde tatt 3 gule piller fra det nye brettet.

Så glemte jeg å ta pille en dag. DEretter begynte jeg på de hvite placebo pillene, men trykte ut en. (tenkte det liksom skulle være den jeg glemte.) Dvs at jeg tok 6 hvite piller. og så begynte jeg fra begynnelsen på ett nytt brett.

Jeg tenkte som så at de hvite pillene er hormonfrie, så det ikke gjorde noe? stemmer det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25491-haster-glemt-p-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usikker83

Det lyder Ok det du gjorde, men bruk annen prevensjon i de første to uker. I og med at du glemte en pille i mer enn 36 timer.

Det er akkurat det jeg ikke har gjort!!!!

Har jeg trolig blitt gravid???

Hjelp! Hva gjør jeg nå???

Jeg lå me kjæresten 2 ganger etter dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25491-haster-glemt-p-pille/#findComment-106042
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...