Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva forteller meg at jeg er kåt på partneren min? Har man noen år på baken så vet man når man er kåt.

Nå kommer SDD til å slå meg huet, men jeg er så heldig at jeg blir kåt bare han tar i meg omtrent. Altså kjæresten min - ikke SDD!

Annonse

Hva forteller meg at jeg er kåt på partneren min? Har man noen år på baken så vet man når man er kåt.

Nå kommer SDD til å slå meg huet, men jeg er så heldig at jeg blir kåt bare han tar i meg omtrent. Altså kjæresten min - ikke SDD!

Flott at du presiserer det, så vi ikke får sjalusidrama her! :-)

Annonse

Hva mener du? En merker det vel på at kroppen reagerer, at en blir klar for sex når en ser eller tenker på partneren.

Er ikke helt sikker på hva du vil fram til.?

Blir ikke kåt på min partner spesielt. Blir vel kåt på damer generelt. Ikke noe mere av henne enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...