Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet du at du tenner på partneren din?

Altså,hva forteller deg at du er/blir kåt på partneren din?

Skrevet

Hva mener du? En merker det vel på at kroppen reagerer, at en blir klar for sex når en ser eller tenker på partneren.

Er ikke helt sikker på hva du vil fram til.?

Skrevet

Et sikkert tegn er at kuken står :-)

*Latterbrøl*

Skrevet

Hva forteller meg at jeg er kåt på partneren min? Har man noen år på baken så vet man når man er kåt.

Nå kommer SDD til å slå meg huet, men jeg er så heldig at jeg blir kåt bare han tar i meg omtrent. Altså kjæresten min - ikke SDD!

Skrevet

Det faktum at man blir kåt/tenner av partner vel. Eh.. hallo?

Skrevet

Eh, at jeg blir kåt ;)

Det kribler i de nedre regioner og saftene begynner å flomme... Klarer ikke å holde fingrene av fatet - må bare ta på ham, kysse ham osv.

Gjest småkåt
Skrevet

Blir ikke kåt på han lengre. Men med fantasier og litt tankespill blir det han gjør godt, og det som er godt kan man bli kåt av ;-)

(savner kanskje litt å ha den følelsen jubalong70 skriver om, for jeg husker den fra tidligere tider)

Skrevet

Hva forteller meg at jeg er kåt på partneren min? Har man noen år på baken så vet man når man er kåt.

Nå kommer SDD til å slå meg huet, men jeg er så heldig at jeg blir kåt bare han tar i meg omtrent. Altså kjæresten min - ikke SDD!

Flott at du presiserer det, så vi ikke får sjalusidrama her! :-)

Skrevet

Flott at du presiserer det, så vi ikke får sjalusidrama her! :-)

Man må jo presisere så jeg ikke får SDDs elskerinner her inne på nakken. ;o)

Skrevet

Man må jo presisere så jeg ikke får SDDs elskerinner her inne på nakken. ;o)

*titter over skuldra* Er de her, tror du?!

Skrevet

*titter over skuldra* Er de her, tror du?!

Aldri godt å vite med den mannen der! ;o)

Skrevet

Hva mener du? En merker det vel på at kroppen reagerer, at en blir klar for sex når en ser eller tenker på partneren.

Er ikke helt sikker på hva du vil fram til.?

Blir ikke kåt på min partner spesielt. Blir vel kåt på damer generelt. Ikke noe mere av henne enn andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...