Pode Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vi har vært sammen i to måneder! (Han er 30.) Vi treffes noen ganger i uka, tilbringer kvelden og natta sammen på rommet men han tar ikke på meg, ikke en klem eller stryk, det er veldig vanskelig for meg! Derimot vil han gjerne ha stryk fra meg, men han snur seg ikke mot meg og gir noe tilbake. HELT i starten klemte han da på meg, men ikke overdrevent. Jeg trodde han ville gå forsiktig fram. Nå skjønner jeg at det er noe "galt" med ham - eller hva? Er det en "lidelse"? Jeg skjønner ikke hvordan han kan bare ta og ikke gi et fnugg! Noen som kjenner til fenomenet? Vi har begge vanskelig for å snakke om "følelser", så, andre forslag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prex plutos Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Han er ikke like ineressert i deg som du i ham. Hadde han vært opp-etter-ørene forelsket ville han ha vært over deg hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pode Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Han er ikke like ineressert i deg som du i ham. Hadde han vært opp-etter-ørene forelsket ville han ha vært over deg hele tiden. Det kunne vært tilfelle, men ingen av oss er interessert i å være i et forhold bare for å ha en kjæreste. Han "hinter" om å flytte sammen... Forøvrig liker han å fortelle og antyde om hvor fantastisk han selv er :-) Kanskje han bare tenker på seg selv og ikke helt skjønner hvordan et parforhold bør være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Han høres ut som å være svært ego. Er det slik nå, så blir det ikke bedre når dere blir enda mer kjent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usp Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette forholdet kan du bare avslutte. Her er det noe alvorlig galt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kunne vært tilfelle, men ingen av oss er interessert i å være i et forhold bare for å ha en kjæreste. Han "hinter" om å flytte sammen... Forøvrig liker han å fortelle og antyde om hvor fantastisk han selv er :-) Kanskje han bare tenker på seg selv og ikke helt skjønner hvordan et parforhold bør være? Sitter han og skryter av seg selv og sin fortreffelighet? Jeg hadde blitt meget skeptisk.... I alle fall når han i tillegg ikke kan/klarer å gi noe som helst fysisk av seg selv til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pode Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Dette forholdet kan du bare avslutte. Her er det noe alvorlig galt. Takk for svar... Ja, det må være noe galt, derfor vil jeg gjerne finne en nærmere definisjon på hans oppførsel. Jeg fant innlegg (andre steder) der en part var "kald", men da kom forandringen langt ute i forholdet/ekteskapet. Vårt forhold er jo helt nytt!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pode Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Sitter han og skryter av seg selv og sin fortreffelighet? Jeg hadde blitt meget skeptisk.... I alle fall når han i tillegg ikke kan/klarer å gi noe som helst fysisk av seg selv til deg. Han ER veldig smart og talentfull. Men alle hans bragder har jeg blitt fortalt først som sist fra ham personlig. Det er litt vanskelig å gi et nøyaktig inntrykk med få ord her, men han skryter i hvert fall mer og mer åpenbart enn alle andre. Jeg føler jo at han ønsker å imponere meg, noe som er bra, og det gjør jo ikke noe om man uttrykker sine fordeler tydeligere enn det som er vanlig, det er bare "mer enn vanlig"... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Han ER veldig smart og talentfull. Men alle hans bragder har jeg blitt fortalt først som sist fra ham personlig. Det er litt vanskelig å gi et nøyaktig inntrykk med få ord her, men han skryter i hvert fall mer og mer åpenbart enn alle andre. Jeg føler jo at han ønsker å imponere meg, noe som er bra, og det gjør jo ikke noe om man uttrykker sine fordeler tydeligere enn det som er vanlig, det er bare "mer enn vanlig"... For meg så er det ikke en god egenskap at man fremhever sine bragder - man bør i alle fall vente en stund! Jeg setter mer pris på en fyr som er noe beskjeden i så måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2021822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Han ER veldig smart og talentfull. Men alle hans bragder har jeg blitt fortalt først som sist fra ham personlig. Det er litt vanskelig å gi et nøyaktig inntrykk med få ord her, men han skryter i hvert fall mer og mer åpenbart enn alle andre. Jeg føler jo at han ønsker å imponere meg, noe som er bra, og det gjør jo ikke noe om man uttrykker sine fordeler tydeligere enn det som er vanlig, det er bare "mer enn vanlig"... Fullstendig enig med Lillemus! Det er IKKE, en god egenskap å stadig skryte og fremheve seg selv! Tvertimot vitner det om et stort ego, og et stort behov for å oppnå og få bekreftet andres annerkjennelse. Og denne fokuseringen på hva han ønsker å oppnå, gjenspeiler seg kanskje i hans manglende evne til å gi... Jeg haddde definitivt ikke satset videre på denne fyren. Det virker rett og slett unormalt å være så lite opptatt av fysisk kontakt hvis man liksom er nyforelsket. Hvis jeg skulle ha analysert ham psykologisk, så høres det ut som han kanskje har fått lite nærhet og omsorg i oppveksten. Noe som har ført til at han har liten trening og evne til å vise kjærlighet fysisk. Mangelen på oppmerksomhet har antagelig gitt ham svært lav selvtillit, og av den grunn har han et sterkt behov for å fremheve og skryte av seg selv for å oppnå respekt og annerkjennelse. Uansett årsak, så er ihvertfall resultatet det samme: Denne fyren er så full av seg selv at det blir liten plass til deg. Om han kan endre seg, vet jeg ikke. Og det blir igrunnen opp til deg om du gidder å prøve. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2022173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pode Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Fullstendig enig med Lillemus! Det er IKKE, en god egenskap å stadig skryte og fremheve seg selv! Tvertimot vitner det om et stort ego, og et stort behov for å oppnå og få bekreftet andres annerkjennelse. Og denne fokuseringen på hva han ønsker å oppnå, gjenspeiler seg kanskje i hans manglende evne til å gi... Jeg haddde definitivt ikke satset videre på denne fyren. Det virker rett og slett unormalt å være så lite opptatt av fysisk kontakt hvis man liksom er nyforelsket. Hvis jeg skulle ha analysert ham psykologisk, så høres det ut som han kanskje har fått lite nærhet og omsorg i oppveksten. Noe som har ført til at han har liten trening og evne til å vise kjærlighet fysisk. Mangelen på oppmerksomhet har antagelig gitt ham svært lav selvtillit, og av den grunn har han et sterkt behov for å fremheve og skryte av seg selv for å oppnå respekt og annerkjennelse. Uansett årsak, så er ihvertfall resultatet det samme: Denne fyren er så full av seg selv at det blir liten plass til deg. Om han kan endre seg, vet jeg ikke. Og det blir igrunnen opp til deg om du gidder å prøve. Takk for godt svar - det kan hende det er nettopp slik du skriver... Jeg trodde ikke en så utadvendt og morsom fyr kunne ha så lav selvtillit?... Hva tror dere han føler da når jeg klemmer på han?: jeg vet han liker masse stryk, men vet ikke om han liker det når jeg holder godt rundt han...? Han gjorde det på meg noen ganger for leeenge siden, så det burde være ok... men liker? Han klemmer ikke tilbake!?!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2022602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Takk for godt svar - det kan hende det er nettopp slik du skriver... Jeg trodde ikke en så utadvendt og morsom fyr kunne ha så lav selvtillit?... Hva tror dere han føler da når jeg klemmer på han?: jeg vet han liker masse stryk, men vet ikke om han liker det når jeg holder godt rundt han...? Han gjorde det på meg noen ganger for leeenge siden, så det burde være ok... men liker? Han klemmer ikke tilbake!?!! Det å være veldig utadvendt og morsom, kan faktisk ofte være et tegn på liten selvtillit. Disse personene har et stort behov for å bli lagt merke til, og sørger for å være i sentrum for å få annerkjennelse og bekreftelse på at de blir sett. Personer som er svært trygge på seg selv, har gjerne ikke samme behov for å markere seg så mye ovenfor andre. Selvfølgelig finnes unntak i begge retninger.Og dette trenger ikke å gjelde for kjæresten din. Om kjæresten din liker/ikke liker å bli klemt på, er jo umulig å svare på. Det er du nesten nødt til å spørre ham om selv. Men gjelder dette også sex? Eller bare vanlig "kosing"? Det er jo ikke alle mennesker som er like fysiske av natur, og hvis han ikke er vant til dette, kan det være at han rett og slett ikke tenker over at noe "mangler" Men hvis han også er uinteressert i sex, etter 2 måneder i et forhold, så synes jeg dette er veldig merkelig. Og jeg ville ikke kastet bort mere tid på en type som ikke kunne gi noe som betydde mye for meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2023367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pode Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det å være veldig utadvendt og morsom, kan faktisk ofte være et tegn på liten selvtillit. Disse personene har et stort behov for å bli lagt merke til, og sørger for å være i sentrum for å få annerkjennelse og bekreftelse på at de blir sett. Personer som er svært trygge på seg selv, har gjerne ikke samme behov for å markere seg så mye ovenfor andre. Selvfølgelig finnes unntak i begge retninger.Og dette trenger ikke å gjelde for kjæresten din. Om kjæresten din liker/ikke liker å bli klemt på, er jo umulig å svare på. Det er du nesten nødt til å spørre ham om selv. Men gjelder dette også sex? Eller bare vanlig "kosing"? Det er jo ikke alle mennesker som er like fysiske av natur, og hvis han ikke er vant til dette, kan det være at han rett og slett ikke tenker over at noe "mangler" Men hvis han også er uinteressert i sex, etter 2 måneder i et forhold, så synes jeg dette er veldig merkelig. Og jeg ville ikke kastet bort mere tid på en type som ikke kunne gi noe som betydde mye for meg. Takk for svar igjen. Når det gjelder sex, han har lyst, benytter forøvrig ikke enhver mulighet... Jeg syns det er litt tidlig ennå men jeg vil jo ha den "nærheten" med ham. Kanskje han egentlig vil vente? Han har vært i et lengre forhold før, kanskje han ikke vil gå for langt for fort, ikke stoler nok på meg/oss ennå? Han tåler ikke at jeg sier noe som kan tolkes negativt om han. Det har også skjedd noe tragisk i familien hans, men når og akkurat hva sier han ikke. Noe annet:lurer på om en som søker andres anerkjennelse slik, vil oftere se etter andre(flere) damer på si? Jeg vil ikke skrive alle opplysningene jeg har her, men hvis du tror du kan hjelpe mer utifra det ekstra jeg kan si privat, så kunne vi opprette anonyme e-post adresser... Ellers er jeg glad for svar her! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2023478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke nå idag Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kjenner en kar som er akkurat slik som du beskriver. Morsom, utadvent, utrolig nevenyttig og klarer omtrent enhver oppgave han kommer over med glans. Han krever utrolig mye anerkjennelse og ligger med alle damer han kommer over, uansett om han er i forhold eller ikke. Han sier ofte til venninner at han ser helt jævlig ut og ikke har noen fremtidsutsikter og at han ikke er noen god venn, rett og slett alt mulig jævli om seg selv, og dette er så rart fordi han er verdens mest sexy, fyr som "alle" vil "ha", og har som sagt alle de gode egenskapene man leter etter hos en mann(bortsett fra utroskapet). Jeg er sikker på at han sier slike ting om seg selv for å få den andre til å si at dette ikke er sant og at han ser bra ut osv. Grunnen til at jeg skriver til deg er at han er også slik at han ikke vil ha kyss eller kos og stryk i senga. Kun kald bli-ferdig-med-det sex. Horesex, som jeg kaller det. Vet ikke åssen han er i forholdet sitt, men han er flink til å gi kjærtegn hvis han vil ha noen andre i senga. Men det er ikke en slik kjærlig berøring. Og man får bare ta på et bestemt sted hvis man vil ta på han. En merkelig mann! Vet ikke om dette hjelper deg, men du bør nok ikke flytte inn med han med det første. Du bør kreve å få noen svar på ting du lurer på først. Hva med å prøve å forklare han hvordan du har det? Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2023544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Takk for svar igjen. Når det gjelder sex, han har lyst, benytter forøvrig ikke enhver mulighet... Jeg syns det er litt tidlig ennå men jeg vil jo ha den "nærheten" med ham. Kanskje han egentlig vil vente? Han har vært i et lengre forhold før, kanskje han ikke vil gå for langt for fort, ikke stoler nok på meg/oss ennå? Han tåler ikke at jeg sier noe som kan tolkes negativt om han. Det har også skjedd noe tragisk i familien hans, men når og akkurat hva sier han ikke. Noe annet:lurer på om en som søker andres anerkjennelse slik, vil oftere se etter andre(flere) damer på si? Jeg vil ikke skrive alle opplysningene jeg har her, men hvis du tror du kan hjelpe mer utifra det ekstra jeg kan si privat, så kunne vi opprette anonyme e-post adresser... Ellers er jeg glad for svar her! Fint å kunne være til litt hjelp. Men jeg er ikke akkurat noen psykolog da... så det jeg skriver er jo mest basert på generell oppfatning og hva jeg har plukket opp rundt omkring... Men utifra det du har fortalt så langt, så synes jeg ikke at kjæresten din passer helt inn i min definisjon på hvordan en nyforelsket person vanligvis oppfører seg. - At han er lite interessert i sex og nærhet, og heller ikke vil fortelle mye om seg selv,(bortsett fra å skryte) virker jo litt rart når dere er i en spennende "bli-kjent-fase" På den annen side har dere kun kjent hverandre i 2 mnd, så det er som du sier stor mulighet for at han er den litt tilbakeholdne typen som trenger tid før han føler seg trygg og åpner seg på områder hvor han føler seg sårbar. Tror ikke du kan gjøre så mye annet enn å se tiden, og forholdet, litt an. 2 måneder er tross alt ikke lang tid. Så det finnes jo en mulighet for at han vil bli mere "sitt rette jeg" når han får bedre tid på seg. Samtidig bør du jo være litt kritisk til om denne mannen virkelig har det du ønsker deg og trenger. For hvis han er og blir en type som gir lite av seg selv, så er det nok liten sjanse for at dette endrer seg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255053-mangel-p%C3%A5-n%C3%A6rhet-i-nytt-forhold/#findComment-2024904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.