Gå til innhold

Sviktende potens..

Anbefalte innlegg

SuperHeroLover1365381042

Hei!Er en gutt på 19 år som er sammen med en smellvakker jente. Men når vi skal ha sex så er den ikke hard nok til å presse seg inn.. bare bøyes rett under penishodet. Ereksjonen faller så skummelt fort ned igjen etter det mislykkede forsøket. Har aldri hatt dette problemet tidligere, og Kunne tidliger få ereksjon ved å bare ligge ved siden av en jente. derfor blir jeg urolig nå. Vi har visstnok bare prøvd i 1 uke, da vi er nyforelska, men er frustrert. Er jeg impotent? både hun og jeg blir jo lei snart:/jeg liker henne jo, og vil så gjerne vise henne det!syklet Trheim-Oslo i sommer og satt da 30 timer på sykkelsetet og fikk, naturlig nok, litt gnaging og cowboy-walk etter den turen. Trur du dette er grunnen til manglende potens?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255100-sviktende-potens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stiff Upper Lip

Du får trene litt mer, så bruker du ikke 30 timer neste gang... :-)

Jeg sykler Tr. heim-Oslo hvert år, og sliter litt i 1-2 uker etterpå, men så er alt på plass igjen. Vanlige endagsritt og lange treningsturer har ikke noe å si, så det er bare den ene gangen i året det gir seg utslag på på den måten, egentlig. 1-2 uker i året uten en polert flaggstang får hun (og jeg) tåle.

Men så lenge etterpå kan det vel ikke ha noe med syklinga å gjøre, vel? For all del, jeg bare synser, men kan det heller være noe mentalt? Er du kanskje nervøs så tidlig i forholdet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255100-sviktende-potens/#findComment-2022319
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...