Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fosteret er veldig godt beskyttet.

For din egen del bør du passe på å løfte riktig. Og junior kan kanskje lære seg andre måter å uttrykke seg på, så blir det enklere når babyen kommer også :-)

Det har vært gjort mange forsøk i tidens løp, på å bli kvitt uønskede fostre, både med tunge løft og ting som går ut over magen. De aller fleste var mislykket.

Angela1365380318

Gravide kvinner som er mye lengre på vei en det du er, har falt fra store høyder og både mor og barn har overlevd og fostre har overlevd sterk vold fra far gjennom hele svangerskapet.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for spark og slag fra en 15 mnd gammel unge, de har litt krefter men ikke så mye, det er vann, fett og muskler som beskytter den lille, aboterer du har det nok ingenting med at barnet du har fra før har dultet litt bort i magen din. Dessuten vil du sikkert utvikle en refleks for å beskytte magen når barnet ditt slår seg vil.

Men dersom du blir utsatt for vold fra feks far, som er mye sterkere så vil jeg tro faren for å miste barnet i stor grad er der.

Fosteret er veldig godt beskyttet.

For din egen del bør du passe på å løfte riktig. Og junior kan kanskje lære seg andre måter å uttrykke seg på, så blir det enklere når babyen kommer også :-)

Det har vært gjort mange forsøk i tidens løp, på å bli kvitt uønskede fostre, både med tunge løft og ting som går ut over magen. De aller fleste var mislykket.

Tusen takk for svar=) ble litt letta nå ja

Annonse

Så det gjør ikke noe om snuppa mi klatrer på den altså.. hehe.. Gjør jo litt vondt da, og stakkars knerten tenker jeg, som ligger inni der, så jeg prøver å begrense klatringen så mye som mulig.

Neida, det gjør ingenting om hun klatrer. Men om det er ubehagelig for deg, så er det jo greit å begrense det. Ikke fordi det er farlig, men fordi det er ubehagelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...