Gå til innhold

"Jeg elsker deg"

Gjest lengter etter å høre det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

7

• Babette

3

• Lillemus

2

• meg__123!

1

Annonse

Ja, det gjør vi, ikke daglig, men av og til. Vi hadde vært sammen i 8 mnd da jeg sa det for første gang og han fulgte opp umiddelbart. :o)

Vi (han) er mye flinkere til å si det pr. sms enn med munnen, men det der har vi snakket om så vi vet hvordan ståa er. :o)

Gjest Kitty Cat 82

Vel, jeg prøvde å si det til han et par måneder etter vi ble sammen, jeg var bare 16 og sendte en sms... (huffameg!)

Vi pratet sammen senere og han sa at han var glad i meg, men at det å si "jeg elsker deg" ikke kommer før etter tja, et par år. Greit nok, tenkte jeg, og ventet. Så siden toårsdagen vår har jeg ventet i spenning på om han noen gang kommer til å si det til meg. Jeg tror ikke engang han vet at jeg venter på det! Nå har vi vært sammen i åtte år... Men jeg skal vente på han jeg! (Vi har det veldig bra, men mannfolk kan være litt sære sånn tenker jeg...)

Til vanlig sier vi at vi er glad i hverandre. Men det hender vi bruker sterkere ord - og da bruker vi tegnspråk. Av alle ting snappet vi opp i en episode av "Frustrerte Fruer" hvordan man sier "Jeg elsker deg" på tegnspråk, og dette falt vi for.

En lydløs kjærlighetserklæring i avgangshallen på flyplassen, foran TVen eller på shoppingsenteret har blitt vår "kode".

Annonse

Samme tenkte jeg. Fryktelig trist tråd å lese for oss enslige... :-/

Jeg blir bare lykkelig av å lese denne tråden.

Jeg har hatt et par armkroker som både spiste meg opp og kvelte meg med sine "Jeg elsker" deg.

Kan bli for mye kliss også :o)

Trives som singel jeg ja.

Ja, det gjør vi, ikke daglig, men av og til. Vi hadde vært sammen i 8 mnd da jeg sa det for første gang og han fulgte opp umiddelbart. :o)

Vi (han) er mye flinkere til å si det pr. sms enn med munnen, men det der har vi snakket om så vi vet hvordan ståa er. :o)

Usj, det kjipeste som finnes er når man er først ute med det og så den andre svarer det samme pga presset. Blir liksom ikke helt det samme da, for da vet man jo at den andre kanskje ikke mener det.

Mye bedre om det kommer av seg selv litt senere. Da er det jo ærlig ment. Mange spesielt kvinner forventer jo å få det samme tilbake så menn tørr jo ikke annet enn å leve opp til forventningene.

Gjest vil også høre e-ordet

Sammen i 10 mnd og lengter etter å høre det jeg også... Men har brent meg litt på å si det først i tidligere forhold, så jeg tror jeg avventer litt for å se om det kommer fra den andre kanten først.

Eller kanskje jeg bare plumper ut med det ved en spesiell anledning - jeg vet ihvertfall nå at jeg mener det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...