Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-9395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-10499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-11603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-12707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-13811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-14915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-16019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-17123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-18227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-19331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-9398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-10502 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-11606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-12710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-13814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-14918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-16022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-17126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-18230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollfar Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Tusen takk for alle svar og oppmuntringer fra dere. Det hjalp faktisk veldig! :-)) Det jeg nå lurer på er om jeg bør si fra til ham hva dette har gjort med meg? Jeg har på en måte behov for å fortelle ham hvor vondt det var å bli sett på som et objekt, samt å sette fingeren på at han ikke bør behandle jenter slik en gang til. Eller skal jeg la det svive og gå? det er nå en mnd siden dette skjedde og jeg har ikke vært i kontakt med ham siden. Jeg vil så gjerne at han skal forstå at han nå er totalt uaktuell for meg, og at han har faktisk sunket dypt i mine øyne. Lønner det seg kanskje å bare la det svive? For hvis jeg tar det opp, sender en mail eller noe, så vil han kanskje tenke at "haha, hun er aboslutt ikke over dette!" ? Jeg blir sprø av denne fyren og har ikke overhode tenkt å ofre noe tid på ham i fremtiden. Hva syns du? Denne historien må du bare legge bak deg, la ikke revansjetankene lure deg, uansett hvordan du skulle gjennomføre de tankene, så blir han vinneren, vent til du en gang tilfeldigvis møter han, da SMILER du over det hele, og sørger for en slags gjensidig bekreftelse på at forholdet ikke hadde all verdens framtid! Revansjen kommer, Mikra, men tålmodighet...tålmodighet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/4/#findComment-19334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.