Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-9487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-10591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-11695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-12799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-13903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-15007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-16111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-17215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-18319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikra Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Hei Mikra! Håper du leste tilbakemeldingen min for jeg forstår deg ganske godt. Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person,og han vet tydligvis ikke hvordan man sjekker damer,for visst det er den replikken han har pleid å bruke kan det ikke ha blitt mye på han,og da bør vell han ta hintet.!!Jeg hadde sørget for å sitte meg i respekt, og virkelig latt ham få seg en lærepenge. Si til de andre hvordan han har oppført seg, ellers risikerer du at han sprer rykter om deg.Advar alle mot ham og si hvilken person han er , så blir det ikke mange jenter på ham, verken det eller respekt.! jeg er selv i en gjeng, og der bare ler mannfolkene av de typene som ikke kan oppføre seg skikkelig,og til slutt er det ingen som verken tror på de,eller gidder å respektere de.!! Hilsen en som bryr seg om deg. Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-19423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-9496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-10600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-11704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-12808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-13912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-15016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-16120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-17224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-18328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
queen Skrevet 19. august 2000 Del Skrevet 19. august 2000 Takk for tilbakemelding, og ja, jeg leste også det andre innlegget ditt! det både gledet og oppmuntret meg! takk! Jeg forstår det slik at du mener at jeg altså ikke skal si noe til ham om hans idiotiske oppførsel?? KLarer ikke helt få sammenhengen i det du skriver her: "Var jeg deg hadde jeg ikke sagt til ham hvordan jeg følte det, for enhver person som har skikkelig tankegang og oppdragelse skal ikke si noe sånt til en annen person".... Øh, mener du at jeg ikke har god oppdragelse dersom jeg forteller ham hvilken dust han er?? Eller mener du at han er dusten og at jeg bare ikke bør bry meg? :-) Litt innvikla, men uansett, jeg tror jeg lar det være. Kommer heller til å vise ham, på forskjellige måter, hvilken dusyt han er. Har du tips til hvordan vise ham det? Du virker jo som du vet hva du prater om! :-) Har rett og slett bare tenk å ikke gidde å bruke tid på ham, jeg. Han mener det er så viktig at vi kan være venner etter dette,. men jeg for min del har heller LITE til overs for ham nå.. *klem* Hei mikra.! Du misforsto meg visst litt du...men det var vell meg som uttrykkte meg litt utydelig... Det jeg mente var at han ikke har skikkelig tankegang eller oppdragelse som kan si det han sa til deg.Det er frekt å si det han sa.! Det er ekstra vanskelig for deg tror jeg som er i en vennegjeng han vanker i.Jeg ville ikke sagt til ham hvordan han såret meg fordi han mest sannsynlig ikke kommer til å bry seg om det.Når gutter sier at de ikke bryr seg om det indre slik han gjorde,betyr det som oftest at de bare er ute etter en ting,(du vet vell hva.)Det er derfor jeg sier at du ikke bare skal la det skure,fordi at hver gang du kommer til å treffe en annen gutt du kansje vil like,kommer du til å ha i bakhodet at han kansje bare bryr seg om hvordan du ser ut og ikke gidder å bry seg om å bli kjent med deg som person.Han gutten som sa den komentaren der eier ikke respekt for jenter for han må jo forstå at han sårer folk med å si sånt.Derfor kommer han kansje til å fortsette hvis du ikke stopper ham. Jeg mener du bør gjøre noe men er ikke helt sikker på hva ennå, men sett ham ihvertfall på plass!! Jeg må dessverre gå nå,men jeg lover å skrive tilbake,venter telefon skjønner du. Klem fra queen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2553-hvordan-hadde-du-taklet-denne-kommentaren/page/6/#findComment-19432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.