Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...for jeg tror kanskje, kanskje at jeg er gravid... Noen som har erfaring med graviditetstester fra billig-tester? En strek er en strek, sant? Selv om den er veldig svak... For det _var_ en strek der! Huff, jeg kommer til å bli så skuffa hvis det er feil... Egentlig et par dager for tidlig å teste, så jeg sier til meg selv at det er derfor streken er så svak, men innerst inne så tror jeg ikke noe på at det endelig skulle være min tur. Jeg er litt forvirra nå, jeg... Tenk om! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255310-oi-n%C3%A5-m%C3%A5-jeg-mase-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke til de testene. HVa står det i bruksanvisningen da?

På ClearBlue er i alle fall en strek en strek!

Gjett om jeg skal hjem og finlese bruksanvisningen etter jobb;) Hadde ikke tid til morgen i dag, men jeg vet helt sikkert at jeg utførte testen på riktig måte, altså:) Jeg er så spent og nervøs at jeg ikke helt klarer å konsentrere meg om jobben nå. Heldigvis er det ikke hjernekirurgi jeg jobber med:P

Gjett om jeg skal hjem og finlese bruksanvisningen etter jobb;) Hadde ikke tid til morgen i dag, men jeg vet helt sikkert at jeg utførte testen på riktig måte, altså:) Jeg er så spent og nervøs at jeg ikke helt klarer å konsentrere meg om jobben nå. Heldigvis er det ikke hjernekirurgi jeg jobber med:P

Skjønner godt hva du mener! Dette blir spennende!

Kanskje du kan finne ei hjemmesiden på nettet og se om det står noe der?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...