Gå til innhold

Kjønnssykdom, antiboitika og sopp.

Anbefalte innlegg

Gjest Millemora

Hei.

Jeg har fått med ny kjæreste og har kun hatt sex med han de siste mnd. Jeg har gått på Tetracyclin(antibiotika) for en eksem jeg har hatt. Idag ringte han meg og ville fortelle at han kanskje har smittet meg med en kjønnssykdom som klamydia eller lignende. Jeg har gått på denne antibiotikakuren i snart 3mnd, er det da mulig at jeg kan ha bli smittet selv om jeg har tatt tablettene? Kan det være at jeg har utviklet sopp som følge av kuren og smittet han med dette?Kommer meg ikke til legen på et par uker pga ventetid og eksamenslesing. Tusen takk for svar, er termmelig rådløs nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255326-kj%C3%B8nnssykdom-antiboitika-og-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MiaMariaa

Tetracyclin gir ingen beskyttelse mot kjønnssykdommer, og det er heller ikke den type antibiotika som gis om du skulle fått en SOS.

Du kan godt ha fått sopp av antibiotikaen, men da burde da du ha merket det før ham? Tror han har testet positivt på noe allerede og bare er for feig til å si det rett ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...