Gå til innhold

Rett og slett en skikkelig nedtur 2

Anbefalte innlegg

Gjest Trist og lei meg i dag

Har nå funnet ut at min antatte magefølelse tydeligvis stemte - han blokkerer meg fra msn. Jeg har ikke kontaktet han på snart en uke.

Synes dette er en latterlig måte å feige ut på.

Spesielt med tanke på at dette mennesket har kjent meg inn og ut i mange mange år og vet at jeg tidligere i år gikk gjennom et skikkelig tøft samlivsbrudd. Han burde gjort dette på en skikkelig måte.

Jeg er fullstendig klar over at han ikke er forpliktet til å like meg, men synes jeg fortjener en verdig avslutning på affæren.

Trist og ensom nå, nytt slag i trynet

Fatter ikke hva som har fått han til å ombestemme seg sånn plutselig. Tenker veldig på dette..

Noen som kan gi meg en god forklaring på hva i alle dager det er som går av han?

Burde jeg engste meg for at min x kanskje har tatt kontakt og fart med usannheter overfor han? (De vet hvem hverandre er, men er ikke venner - og jeg tror i utgangspunktet ikke at x vet om oss).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255391-rett-og-slett-en-skikkelig-nedtur-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han ikke telefon???

Jo, men det er vel hint nok fra hans side at han ikke er interessert mer og ikke ønsker kontakt at han ikke selv tar kontakt og attpåtil har blokkert meg på msn? Er jo bare å ydmyke meg selv om jeg ringer

Hvordan vet du at du er blokkert? Kan han ha trøbbel med dataen?

Ta å ring han du, eller besøke han. Ikke vis at du lurer på om "det er over". Vær som vanlig. Hvis dette er over, så må han jo si noe?

Jeg har prøvd å kontakte han, men får ingen respons. Synes det taler for seg selv.

Råttent gjort

Annonse

Nå så jeg plutselig at han logget på, med et bilde jeg vet han bruker på en gammel pc han sjeldent bruker, og at han "logget av" igjen straks. Har sjekket, og han er fortsatt pålogget i følge blockchecker.

Hvorfor i alle dager gjorde han dette? For det betyr vel at han fjernet blokkeringen for så å sette den på igjen? For blokkeringer følger jo brukerid, og er samme uansett hvilken pc man bruker, ikkesant?

Nå så jeg plutselig at han logget på, med et bilde jeg vet han bruker på en gammel pc han sjeldent bruker, og at han "logget av" igjen straks. Har sjekket, og han er fortsatt pålogget i følge blockchecker.

Hvorfor i alle dager gjorde han dette? For det betyr vel at han fjernet blokkeringen for så å sette den på igjen? For blokkeringer følger jo brukerid, og er samme uansett hvilken pc man bruker, ikkesant?

Han kan ha valgt å være pålogget uten å vise det."vis som frakoblet"

Hvordan funker den der blockchecker?

Han kan ha valgt å være pålogget uten å vise det."vis som frakoblet"

Hvordan funker den der blockchecker?

Nei, hvis man velger "vis som frakoblet" så vises man som offline på blockchecker.

Den fungerer ved at den sjekker om en epostadresse er logget på msnnettverket. Man får vite status (online/offline) og evt kallenavn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...