Gå til innhold

Teste i morgen...?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanskje august?

Skrev innlegg her for et par uker siden om at jeg var litt nedfor og deppa på babylaginga, at vi sannsynligvis hadde misset eggløsning og sånn...

Men nå sitter jeg her da. Flere dager på overtid i forhold til når mensen skulle kommet.

Jeg tror nok at jeg hadde forsinket eggløsning denne syklusen, for jeg hadde flere symptomer på dette et par dager etter jeg først trodde den hadde vært. Noe som betyr at jeg faktisk hadde symptomer på det (uvanlig!) og at vi kan ha truffet (opptil flere ganger ;) ), men det betyr også at det kan være en helt naturlig forklaring på at jeg er forsinket nå.

Har tatt en negativ test eller tre, (dvs fire stykker) men det begynner å bli mange dager siden nå. Så i morgen skal jeg teste på pinne som første gjøremål etter oppvåkning.

Kryss fingrene for meg da!!

Sånn bortsett fra det har jeg ringt akupunktør for å få hjelp, så det har jeg stor tro på at kanskje kan hjelpe hvis den ikke sitter nå da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255415-teste-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten, håper det går bra!

Men hva skal du ha hjelp med akupunktur for da? Er det fordi at egget skal feste seg? Har du lett for å miste?

Jeg har nettopp mistet og håper på bedre lykke neste gang. Skal begynne å prøve igjen så fort som jeg slutter å blø. Har ikke hørt om at akupunktur kan hjelpe, så fortell :)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255415-teste-i-morgen/#findComment-2026521
Del på andre sider

Gjest Kanskje august?

Gratulerer med graviditeten, håper det går bra!

Men hva skal du ha hjelp med akupunktur for da? Er det fordi at egget skal feste seg? Har du lett for å miste?

Jeg har nettopp mistet og håper på bedre lykke neste gang. Skal begynne å prøve igjen så fort som jeg slutter å blø. Har ikke hørt om at akupunktur kan hjelpe, så fortell :)

mvh

Har ikke hørt så mye om akupunktur, men har hørt flere ganger at det skal hjelpe mot barnløshet. Det er vel hjelp for det å kunne bli gravid tror jeg. Har hørt så mye flott om akupunktur i det siste at jeg tror de kan hjelpe på alt. ;) Men vet ikke noe særlig egentlig altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255415-teste-i-morgen/#findComment-2027147
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...