Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tok en billigtest i går, positiv, men klarte liksom ikke helt å stole på den, særlig etter at jeg leste i bruksanvisninga at et negativt resultat kan bli falsk positivt hvis testen ligger bare noen minutter for lenge.

Men testen var bra nok den, for nå har jeg akkurat tatt en ny test, Clearblue denne gangen, og den var positiv den også! Jeg klarer nesten ikke å tro på at et og et halvt års prøving, inkl allverdens tester, prøver og operasjoner endelig har gitt resultat!

Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra... Nye bekymringer på løpende bånd:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255462-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...