Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest noen av innleggene her, og jeg lurer på: Hvorfor går ikke gutter til lege og får hjelp til sine ereksjonsproblemer? Jeg måtte selv nesten dytte typen til legen, og merker til tider at det tærer på ham at han ikke får det til. Han har jo så lyst osv. Når vi jenter har noe "rusk i forgasseren", går vi til gynekologen og får sjekket det, jo før jo bedre. Jeg har hørt at allmennleger kan være litt uforstående til slike problemer, men da må man jo insistere på å gå til en spesialist..? Uansett om problemet er fysisk, psykisk eller en kombinasjon, må det da finnes en løsning? Og dette er jo svært viktig for menn, også...

Er det ikke rart?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255491-lurer-litt/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...