Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Mette Moen

Torsdag var jeg hos gynegolog til vanlig undersøkelse. Han gjennomførte en vanlig underlivsundersøkelse med kreftprøve i tillegg tok han innvendig ultralyd.

Jeg ventet menstruasjon på lørdagen, men det har ennå ikke startet. Det er ganske vanlig at jeg er litt ustabil. Legen sa at slimhinnen var veldig tykk, så han mente at menstruasjonen snart var i gang.

Det rare er at denne gangen har jeg overhodet ikke hatt de vanlige symptomene på at jeg skal ha menstruasjon. Jeg pleier som regel å merke det allerede 14 dager før, med ømme bryster, kviser, humørsvigninger osv. osv., men denne gangen har jeg ikke merket noe i det hele tatt.

Nå er det jo vanlig for meg at mensen er forsinket, men kan det alikevel være muligheter for at jeg er gravid? Er det mulig at legen ikke så det eller vil det synes med en gang?

Hvor fort kan man merke at man er gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25552-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...