Gå til innhold

Kvalm om morgenen, er ikke gravid

Anbefalte innlegg

Jeg er alltid så kvalm om morgenen når jeg har spist frokost. Hvorfor det? Det er når jeg er halvveis i frokosten at kvalmen kommer og den forsetter i kanskje en time.Får alltid avføring umiddelbart etter å ha spist frokosten.

Avføringen er ofte hard i starten og løs på slutten. Noen ganger består den av mange små harde kuler, nesten som elgavføring man ser i skogen.

Jeg er en kvinne i midten av tyveårene. Mosjonerer annenhver dag, spiser fire regelmessige, varierte måltider om dagen med mat laget fra bunnen av. mye grønt og grovt. Er ikke overvektig.

Har forsøkt å hoppe over frokosten, men da blir jeg bare svimmel og slapp, men kvalmen kommer ikke

Noen som har det sånn som meg og som har noen gode råd?

Eller som tror det er noe galt med meg?

Og nei, jeg er ikke gravid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255557-kvalm-om-morgenen-er-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sunnie1365380407

Hei, ja jeg har det som deg. Jeg er også mye kvalm om morgenen og har også avføring om morgenen. Er ofte kvalm før jeg skal på do for å si det sånn. Har kanskje en sammenheng???

Ellers så var jeg nettopp sykemeldt for stress, og legen sa at stresset satte seg i magen og forårskaet kvalme og halsbrann... Har du kanskje en stresset hverdag? Etter jeg stresset ned, så har kvalmen gitt seg noe..

Hei, ja jeg har det som deg. Jeg er også mye kvalm om morgenen og har også avføring om morgenen. Er ofte kvalm før jeg skal på do for å si det sånn. Har kanskje en sammenheng???

Ellers så var jeg nettopp sykemeldt for stress, og legen sa at stresset satte seg i magen og forårskaet kvalme og halsbrann... Har du kanskje en stresset hverdag? Etter jeg stresset ned, så har kvalmen gitt seg noe..

lite med stress i min hverdag... jeg sover godt i minimum ni timer hver natt, og jobber kun deltid med siden av studiene. føler meg ikke stresset i disse eksamenstider en gang.

har prøvd å vareiere hva jeg spiser til frokost, men jeg blir kvalm uansett..

sunnie1365380407

lite med stress i min hverdag... jeg sover godt i minimum ni timer hver natt, og jobber kun deltid med siden av studiene. føler meg ikke stresset i disse eksamenstider en gang.

har prøvd å vareiere hva jeg spiser til frokost, men jeg blir kvalm uansett..

hmm... hva med å kutte "morgenrøyken"? Blir kanskje hard kost for magen?

Spiser du frokost?

Annonse

sunnie1365380407

røyker ikke, drikker alkohol svært skjelden.

tror jeg bare må begynne å utsette frokosten en time, selv om jeg blir litt slapp av det

Hehe, jeg drev å svarte på innlegget under samtidig, så blandet litt her:)

Kanskje du bør gå å snakke med legen din om det? Jeg er sammen med en lege, og han sier alltid at en skal gå til legen en gang for mye enn en gang for lite

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...