DarkPink Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Du behøver ikke gå gjennom en lang prosess for å få time hos psykolog. Jo, hvis du vil få det gratis, må du det. Men det finnes private alternativer, og det er ikke mange timene som skal til før du merker bedring. Jeg har vært veldig irrasjonelt og plagsomt sjalu (på eks'er og jenter på gata;)), gikk til legen min som henviste meg til privat psykolog. Betalte 590 (?) kr hver time, men var der bare 3 ganger før jeg merket at dette kunne jeg mestre på egenhånd! Nå går det kjempefint, og det gjør så utrolig godt for selvfølelsen OG parforholdet. Men du må være villig til å prøve å endre tankemønsteret ditt selv. Coperiosenteret er for eksempel bra Tusen takk for et nyttig svar! Skal absolutt vurdere det =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/255561-behandling-av-sjalusi/page/2/#findComment-2036653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.