Gå til innhold

Forandring i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest hufseruske

Noen hevder å kunne SE på de gravide at de faktisk er gravide...Min mor er en av dem, og hun så det en måned før jeg tenkte fortelle henne det. HVA er det de ser? Min mor mente jeg var blitt noe rundere i ansiktet...vann?

Har du endret ansikt etter du ble gravid?ehm...rart spørsmål, men.. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255603-forandring-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest noe om dette i en svangerskapsbok, husker ikke hvilken.

Grunnen til at ansiktet endrer seg er et hormon som kroppen produserer under graviditeten. Dette hormonet får kroppen til å utvikle litt rundere former; brystene vokser, man blir gjerne litt rundere over hoftene osv. Dette kan også gjøre ansiktet litt forandret, litt mykere og rundere trekk.

Mannen min sa til meg da jeg var 3-4 mnd på vei at jeg var blitt så søt i ansiktet, så rund og søt liksom...hihi !

Rart hva disse hormonene gjør med oss, altså !

Klem fra

Angela1365380318

Jeg synest gravide sitt annsikt blir styggere, Mer rundt, tror det er noe graviditetsgreier for kjenner mange som nesten ikke la på seg og alikevel fikk de det, så det har nok ikke noe med vektøkning generelt å gjøre.

Men jeg synest alle har blitt normale igjen etter fødselen så det varer ikke evig :-)

Jeg synest gravide sitt annsikt blir styggere, Mer rundt, tror det er noe graviditetsgreier for kjenner mange som nesten ikke la på seg og alikevel fikk de det, så det har nok ikke noe med vektøkning generelt å gjøre.

Men jeg synest alle har blitt normale igjen etter fødselen så det varer ikke evig :-)

Hehe. Venninna mi fikk dobbelt så stor nese da hun gikk gravid! Så hun som hun hadde stukket noe opp i hvert nesebor. Det gikk over igjen etterpå.

Men vanligvis synes jeg bare gravide har en utrolig vakker glød som avogtil er så sterk at man kan se det. Litt det samme som at man kan se på noen at de nettopp har hatt sex.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...