Gå til innhold

P ring og for tidlig mensen???

Anbefalte innlegg

Gjest Alt er tiltak

Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon. Gått på p ring(vaginalring) i 4 mnd. Alltid fått mensen ca 4 dager etter p ringen er tatt ut.

Jeg fikk plutselig mensen i går.Jeg syns det var så rart fordi det er i morgen jeg skal ta ringen ut og vanligvis få mensen 4 dager etter den er tatt ut.

Har noen peiling på hvorfor den kommer såå tidlig og mens p ringen er inni skjeden?Dette skal vel ikke skje siden man skal kunne utsette mensen osv..?

Hmmm???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255638-p-ring-og-for-tidlig-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står på pakningsvedlegget at noen kvinner opplever spotting eller gjennombruddsblødning utenom mensen ved bruk av p-ring. Er nok bare det du har fått?

Jeg har gått på det i et halvt års tid eller noe sånt, og har hatt èn blødning utenom mens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...