Gå til innhold

Eksem eller herpes?

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til Oliver

Har et slags utslett mellom noen av fingrene og på noen fingre.Bittesmå (av og til syns det nesten ikke)blemmer som klør veeeldig i perioder.Ingen stikking eller sviing når utslettet kommer.Det bare kløøøør, men legen sa det kunne være herpes en gang jeg viste ham utslettet (da var det tørket inn på en måte)Noen blemmer sitter tett, mens andre ikke.Har gassbind over og hvis jeg har klødd i stykker en blemme er det gulaktig væske.Kan dette alikevel være herpes selv om det ikke er sviing og stikking?Kommer nye blemmer av og til.Virker som utslettet kommer oftere hvis jeg er mye i vann og ikke tørker meg godt.Bruker også mye engangshansker på jobben.Er bare 14 dager-3 uker siden jeg ble frisk av det andre, i følge legen, herpesutbruddet og nå kommer det igjen.Skal det komme like ofte blir jeg gal og det vil også hemme meg i jobben som hjelpepleier.Brukte Zovirax sist, men dette hjalp dårlig.Nå er jeg småfortvila.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255644-eksem-eller-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...