Gå til innhold

Anal utforskning hos gutter..

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake runket jeg i dusjen. Fikk plutselig en enorm trang til å prøve med en finger der bak. Noe jeg også gjorde og kjente at det var veldig veldig godt. De to siste årene har jeg gjort det ofte. Kjøpt en dildo som jeg bruker på meg selv. Det føles helt fantastisk og gir meg orgasmer som er helt umulig å oppnå ellers. Har til og med sprutet i orgasme uten å runke! Trudde ikke det var mulig.

Men eXen min syns det var ekkelt når jeg ville at ho skulle gjøre det på meg . Så det skjedde bare en gang.

Vond følelse å ha at den du er sammen med syns du er ekkel.

Har også fantasier om å bli tatt med strap-on eller at en dame tar meg med en dildo Vet jo med meg selv at jeg ikke er homoseksuell og har ingen tanker om andre gutter heller.

Hva er jeg? Skeiv ? Streit? Ekkel?

Er det noen andre hetroseksuelle menn som har erfaring med dette?

Og dere damer hva syns dere om analsex på gutten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255697-anal-utforskning-hos-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt mange menn som har likt litt rumpekos. Hvis du ikke føler tiltrekning mot gutter, men bare mot stimuleringen, så er du vel bare hetro og normal.

Jeg fikser ikke å fingre eller slikke noen i rumpa, men jeg kunne sikkert tatt kjæresten med strap on, aldri tenkt tanken før =)

Uansett er det en ting du helt klart bør kunne fortelle om, så får det være opp til partneren hva hun ønsker å gjøre med lystene dine.

Sykt eller kjempeekkelt er det hvertfall ikke.

Tror det er veldig vanlig å trives med en finger i ræva.

Vi mannfolk snakker bare ikke så mye om det.

Din seksuelle legning sitter naturligvis ikke i ditt rasshøl, så analtrivsel har fint lite med det å gjøre.

Med mindre du tenner på tanken om et mannfolk, naturligvis.

Tror det er veldig vanlig å trives med en finger i ræva.

Vi mannfolk snakker bare ikke så mye om det.

Din seksuelle legning sitter naturligvis ikke i ditt rasshøl, så analtrivsel har fint lite med det å gjøre.

Med mindre du tenner på tanken om et mannfolk, naturligvis.

akkurat det jeg ikke gjør.. må gjøres sjøl eller av en dame!

Jeg har hatt mange menn som har likt litt rumpekos. Hvis du ikke føler tiltrekning mot gutter, men bare mot stimuleringen, så er du vel bare hetro og normal.

Jeg fikser ikke å fingre eller slikke noen i rumpa, men jeg kunne sikkert tatt kjæresten med strap on, aldri tenkt tanken før =)

Uansett er det en ting du helt klart bør kunne fortelle om, så får det være opp til partneren hva hun ønsker å gjøre med lystene dine.

Sykt eller kjempeekkelt er det hvertfall ikke.

nei ingen tiltrekning mot gutter!

er helt sikkert godt å bli slikket i anus , men trur ikke jeg heller ville gjort det. Måtte værtfall vært grundig vasket først :)

"Jeg fikser ikke å fingre eller slikke noen i rumpa, men jeg kunne sikkert tatt kjæresten med strap on, aldri tenkt tanken før =) "

hehe da syns jeg du bør prøve det!

takk for svar..

Annonse

Neida du e ikkje ekkel.. Du e nok ikkje aleina om å like litt rompekos.. Mange menn som tenner på det, uten å være homoseksuell.

Å ja, æ tenn på å kose me ei rompe, kunne godt ha brukt dildo el lignende i rompa på en mann..

hmmmm.. er kanskje ikke så alene som jeg trudde..

Vanskelig å vite. Ikke akkurat noe vi gutta pleier å snakke så åpent om til hverandre..

Godt å høre at noen damer tenner på det også..

Gjest ikke ekkelt nei

Morsomt at du skriver dette akkurat nå. Forrige helg fikk jeg endelig prøve dette på kjæresten - noe jeg har spurt ham om lenge. Og gjett om han likte det! :-)

Har også lekt med tanken på strap-on, så kanskje jeg får prøve det på ham senere.

Og ja, jeg er kvinne :-)

Morsomt at du skriver dette akkurat nå. Forrige helg fikk jeg endelig prøve dette på kjæresten - noe jeg har spurt ham om lenge. Og gjett om han likte det! :-)

Har også lekt med tanken på strap-on, så kanskje jeg får prøve det på ham senere.

hehe morro! bra at han likte det , syns dere bør prøve strap-on :)

takk for svar!

Gjest not today (dame)

Noen liker det, andre ikke. Og noen liker å gjøre det på kjæresten sin, andre ikke. Din ex syntes neppe DU var ekkel, men ikke alle synes det er noe stas å putte fingeren inn i rompa på andre.

Vi har eksperimentert litt på den fronten, men jeg er ikke 100% sikker på hva jeg synes enda.

Gjest annilingus

Finger opp i rumpa tennner jeg ikke på. Har prøvd. Men derimot har jeg vært med damer som har massert anus mens jeg har blitt sugd eller onanert. Det har gitt meg noen av mine beste orgasmer. En veldig sexuell frigjort partner spurte meg en g om jeg ville bli slikket bak der, hvis jeg var ren. Angrer som en hund i dag på at jeg sa nei takk. Det tror jeg hadde vært digg. Anus og rumpa ellers er en veldig erogen sone hos menn. Men alikevel, ville jeg sondert terrenget nøye før jeg hintet frem om sånne tjenester, dersom jenta ikke spør selv.

Annonse

Jeg har en eks som også syntes det var godt med noe oppi rompa. Han var absolutt hetero.

Så du er nok ikke alene.

begynner å skjønne det.. jeg har nok vært uheldig i forhold til tidligere partnere på den fronten. Krysser fingrene for at neste kan akseptere meg for den jeg er..

Gjest Ereksjonisten

Finger opp i rumpa tennner jeg ikke på. Har prøvd. Men derimot har jeg vært med damer som har massert anus mens jeg har blitt sugd eller onanert. Det har gitt meg noen av mine beste orgasmer. En veldig sexuell frigjort partner spurte meg en g om jeg ville bli slikket bak der, hvis jeg var ren. Angrer som en hund i dag på at jeg sa nei takk. Det tror jeg hadde vært digg. Anus og rumpa ellers er en veldig erogen sone hos menn. Men alikevel, ville jeg sondert terrenget nøye før jeg hintet frem om sånne tjenester, dersom jenta ikke spør selv.

Jeg var sammen med en dame en gang som elsket å slikke meg "bak" samtidg som hun runket meg. Det var ingen dårlig opplevelse nei... Nå kan du angre! :-)

Ihvertfall garantert at færre synes det er "morsomt" å stikke en finger opp i rumpa enn å massere åpningen din. Hva med å "hinte" om hva du liker og så se hva som skjer...? Ikke vær så kravstor på for mange "vanskelige" områder.

Jeg kan fortelle om at jeg hadde en dame som jeg slikket mye - noe hun likte godt - men når jeg forsøkte å massere anusen hennes ble det fort slutt med det meste...

Fint at det er delte meninger om dette... Go girl, go!

:-)

Ihvertfall garantert at færre synes det er "morsomt" å stikke en finger opp i rumpa enn å massere åpningen din. Hva med å "hinte" om hva du liker og så se hva som skjer...? Ikke vær så kravstor på for mange "vanskelige" områder.

Jeg kan fortelle om at jeg hadde en dame som jeg slikket mye - noe hun likte godt - men når jeg forsøkte å massere anusen hennes ble det fort slutt med det meste...

sånn har det stort sett gått for meg og kun hatt to tidligere som har vært nogen lunde velvillig til å være med på anal utforskning.. så vet det er et sårbart tema hos mange, men vil man så vil man....

begynner å skjønne det.. jeg har nok vært uheldig i forhold til tidligere partnere på den fronten. Krysser fingrene for at neste kan akseptere meg for den jeg er..

Du kan godt finne noen som aksepterer at du liker det, men det er slett ikke sikkert at hun er interessert i å være en del av dette. Det må du også respektere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...