Gå til innhold

Nesepolypper.

Anbefalte innlegg

Jeg ble operert for nesepolypper for en måned siden. Fikk beskjed om at d var betydelig mengder i min venstre side. Etter operasjon sa legen at det også var polypper i høyre side. Har gått med disse polyppene i to tre år, på grunn av at min allmennlege har kalt det gor allergi å bare gitt meg nesespray. Måtte selv sørge for å komme meg til spesialist. Har i disse årene hatt veldig lite luktesans, til tider vært helt borte. Smaksansen har også vært redusert. Dette har ikke bedret seg noe etter operasjon. I dag har det på nytt begynt å renne av nesen min, men bare fra høyre side. Så jeg lurer på om noen har opplevd det samme som meg? Kan det hende at legen ikke har fått fjernet alt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255708-nesepolypper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...