Gå til innhold

Hva er det nå jeg har pådratt meg da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være Klamydia, men det kan også være en urinveisinfeksjon. Du må nok ta en tur til legen.

Hadde det sånn med klamydia for en del år tilbake.

Er ikke farlig å gå til Legen lenger. De har slutta med den forferdelige mega Q-tipen som de førte langt opp i urinrøret. Nå pisser du bare i en kopp og når resultata kommer inn får du en pille.. 3 uker seinere er du kvitt det...

Hadde det sånn med klamydia for en del år tilbake.

Er ikke farlig å gå til Legen lenger. De har slutta med den forferdelige mega Q-tipen som de førte langt opp i urinrøret. Nå pisser du bare i en kopp og når resultata kommer inn får du en pille.. 3 uker seinere er du kvitt det...

Og godt er det - har forsøkt Q-tipsen et par ganger og det er ikke spesielt "opphissende"... Men husk på at du må gå til en yngre lege. Mange av de gamle legen "sverger" fortsatt til torturen fordi det skal gi det beste resultatet..

Og godt er det - har forsøkt Q-tipsen et par ganger og det er ikke spesielt "opphissende"... Men husk på at du må gå til en yngre lege. Mange av de gamle legen "sverger" fortsatt til torturen fordi det skal gi det beste resultatet..

Hadde jeg bare hatt en anelese om hvor jeg har fått det fra. Hvor lenge kan det ligge latent før det bryter ut? Jeg er "samboer" med ei jente som fikk påvist klamydia tidligere i sommer, men vi har ikke sex sammen - vi bare leier sammen. Kan jeg på en eller annen rar måte ha blitt smittet av henne, selv om vi ikke har hatt sex? Hvis ikke det er grunnen, finnes det bare en annen klar årsak, og den vil jeg aller helst ikke tenke på. For da betyr det at "noen" har vært utro...

Annonse

Hadde jeg bare hatt en anelese om hvor jeg har fått det fra. Hvor lenge kan det ligge latent før det bryter ut? Jeg er "samboer" med ei jente som fikk påvist klamydia tidligere i sommer, men vi har ikke sex sammen - vi bare leier sammen. Kan jeg på en eller annen rar måte ha blitt smittet av henne, selv om vi ikke har hatt sex? Hvis ikke det er grunnen, finnes det bare en annen klar årsak, og den vil jeg aller helst ikke tenke på. For da betyr det at "noen" har vært utro...

Du kan selvsagt ikke få klamydia eller andre kjønnssykdommer bare ved å holde ei jente i handa.

Om du ikke har vært plaget før og ikke har hatt sex på en god stund, vil jeg gjette på at du har urinveisinfeksjon.

Urinveisinfeksjon er det nok.

Hva har du gjort i dusjen med deg selv er spørsmålet.

Vet om en som fikk det av å tulle med seg selv i dusjen.

Man MÅ vel ha behandling så vidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...