Gjest sniken Skrevet 23. april 2001 Skrevet 23. april 2001 kjeder meg noe vanvittig,hva skal jeg gjøre?for alt blir jo så kjedelig etter en stund,og alle skal jo bare drikke i helgene,ja vi drikker oss liksom lykkelige utrolig sykt spør du meg det må da gå å ha det bra/gøy uten rus,jeg er skikkelig lei av all rusing,hvor har de morsomme tingene blitt av?hva gjør dere når dere har det gøy,spennende og bra når godfølelsen herjer i kroppen?jeg bare lurer for alt er jo så sinnsykt kjedelig. 0 Siter
Gjest sniken Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 hei på deg hei randi, har du noen løsning?eller sier du bare hei? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 Det er en individuell utfordring å finne noe som engasjerer akkurat meg. Hva med fjelltur, fjellklatring, dykking, fallskjermhopping eller makramè? 0 Siter
randi2001 Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 hei randi, har du noen løsning?eller sier du bare hei? Hei igjen. Ville bare si hei - kjeder meg jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.