Gå til innhold

Digital Clearblue

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har erfaring med den digitale Clearblue gravitest? Har lest noen sted her på DOL at den krever høyre hCG nivå i urin enn den vanlige CB, spurte senere på apoteket og der svarte de at begge skal være like pålitelige, og reagere på likt nivået. Har veldig god erfaring med digital EL -test fra CB, og har veldig lyst å bruke digital gravitest og. Dette fordi jeg tror jeg har tendenser til å se et strekk der det ikke finnes noen strekk, det var slik jeg gjorde sist ( veldig, veldig svak, men allikevel strekk mente jeg) og gikk i en uke og trodde at jeg var gravid, og så overraskende nok kom mens.. Så jeg tenkte nå at på den digitale er det ingen strekk man skal se, der får jeg enkelt svar, gravid /ikke gravid , så slipper jeg styrre i testvinduet og se ting som ikke er der.

Har nå 8 dager til forventet mens, og ville selvfølgelig helst kunne teste meg allerede nå, men må jo smørre meg godt med tålmodighet.. Denne gangen fikk jeg testet EL tidspunkt og kjente det i tillegg godt på kroppen,vi gjorde alt etter oppskriften og jeg drakk grapejuice til og med, så jeg virkelig håper at denne gangen blir det min tur, spesielt etter SA om jeg hadde nylig...

Dette blir spennende..:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255764-digital-clearblue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte digital Clearblue da jeg stadfestet at jeg var gravid. Var ikke noe problem det, liker den digitale bedre enn de med kryss/streker o.l. I tillegg brukte jeg Quick respons (tror jeg den het), bare for å være sikker.

Tusen takk for svar :)

Jeg liker også best digital, håper den er like god. Men med QR hadde jeg dårlig erfaring, testet negativt på den da jeg var nesten 8 uker på veien sist.Får holde meg til CB da:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255764-digital-clearblue/#findComment-2031277
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...