Gå til innhold

Syklus etter p-pillebruk..(gravid??)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har gått på p-piller(Trionetta) i ca ett og et halvt år. Sluttet med det for ca 2 måneder siden. Jeg er 18 år.

Jeg og kjæresten min hadde sex på 10. dag etter første menstruasjonsdag(etter at jeg hadde sluttet med pillene).

Fikk så menstruasjon etter 3 uker, altså en uke for tidlig. Litt kortere og mer brunaktig, men etter min mening en menstruasjon.

Nå er det gått 4 uker og jeg har enda ikke fått mensen.

Har ikke hatt sex siden den gangen(10. menstruasjonsdag).

Nå lurer jeg på hva dette er. Kan jeg være gravid eller er det bare at syklusen min ikke har kommet helt på riktig kjøl etter p-pillebruken??

For tre dager siden slimet jeg veldig. Eggløsning?

På forhånd takk for svar på mitt innlegg.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25583-syklus-etter-p-pillebrukgravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sinjorita

ikke ta dette som jeg kommer til å si som fasit.

Jeg tror ikke du er gravid, Ja mensen din kan være litt i ubalanse siden du sluttet med p-piller. Tror nok ikkde det er noe å bekymre deg over. Hvis du ikke hadde sex etter at du fikk mensen. Mens er mens uansett om det er rød eller brun farge. Ikke noe å bekymre deg over.

Råd: Bruk prevansjon så du slipper å bli redd.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...