Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive nå. Sitter bare å gråter og føler at hele livet mitt er fullstendig kaotisk. Har overspist fem dager på rad. Har lagt på meg flere kilo og føler meg feit og ekkel.

Jeg er så innmari redd. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme gjennom dagen. Har lyst til å skrike at ikke jeg orker mer. Men jeg vet at jeg må orke. Prøve å gjøre det beste ut av situasjonen....

...men akkurat nå klarer jeg ikke annet enn å gråte!

Ønsker det beste for alle sammen her inne. Synes det er vondt å lese hvordan dere sliter. Kan ikke si annet enn at jeg tenker på dere.

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25586-uff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver... Akkurat nå sitter jeg på jobb, men jeg klarer ikke gjøre noe, spiste så mye i stad - er ikke annet enn en stor klump. Det er vondt å overspise, jeg gjør det mye jeg også. Vil bare si at jeg tenker på deg, og håper virkelig at du kommer deg ut av dette. Jeg har akkurat sendt av gårde en fax til primærlegen min, måtte bare. Vet at jeg ikke ville kommet til å ringe han i morgen, og dessuten er det så vanskelig å sitte på et kontor og snakke om sånne ting. Vel, nå vet han litt om meg, og innerst inne håper jeg han henviser meg til en psykolog. Trenger hjelp nå... Har du tenkt på det noen gang? Å finne noen å snakke om, mener jeg? Tror det kan hjelpe. Stå på, glad for at du skrev inn her. Mange koser

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25586-uff/#findComment-105942
Del på andre sider

Huff....Leser innlegget ditt og må bare si at jeg forstår deg så utrolig godt! Skulle ønske jeg kunne si noe for at du skulle få det bedre, men alt jeg kan si er at du MÅ videre samme hvor jævlig alt sammen er nå! Er ikke lett å se noe positivt i tilværelsen når du har det sånn som nå, men ikke gi opp! Keep fighting, vær sterk, for NOE er det alltid å se frem til! For to dager siden raste hele verden sammen for meg fordi jeg sprakk,og jeg skjønner at du har det på samme måte nå.... Men jeg er på rett vei igjen nå, og selv om jeg fortsatt føler meg motbydelig feit så er jeg i gang igjen med livet (sånn som jeg vil ha det.) Får så vondt når jeg leser hvordan du har det nå!:( Prøv å tørke tårene nå, se fremover og vit at så mange,mange her forstår deg og tenker på deg, det er jeg sikker på! Noen annen trøst kan jeg dessverrre ikke gi deg, håper bare at du får det bedre SNART, for det du går gjennom nå er det INGEN som fortjener!!Håper det hjelper ihvertfall bittelitt å vite at noen forstår deg, det syntes ihvertfall jeg når jeg var på bunnen....

Masse varme tanker&klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25586-uff/#findComment-105948
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Emiliy! Jeg har lest flere av innleggene dine og ser at du igjen er inne i en ekstra vanskelig periode. Husk at det er lov å gråte, få ut litt vanskelige følelser og tanker. Kanskje det ble litt bedre etter at du hadde grått? Håper at du får noen bedre dager i dagene som kommer og kan dele dine tanker med andre- bl.a psykologen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25586-uff/#findComment-106063
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...