Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For et gjennomført idiotisk spørsmål (no offence).

Hva tror DU de fleste foretrekker?

"....................................."

Så "idiotisk" er det nok ikke dersom du følger med i debatter og diskusjoner og undersøkelser om hva som rører seg utenfor din lille verden...

No offence!

Annonse

Så "idiotisk" er det nok ikke dersom du følger med i debatter og diskusjoner og undersøkelser om hva som rører seg utenfor din lille verden...

No offence!

*LOL* "Min lille verden"?? Heh-heh :-)

Jo, jeg vil definitivt påstå at spørsmålet ditt er direkte idiotisk.

"......................................."

Gjest Alltid fornøyd :-)

Har lest mange av svarene under. Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å prøve analsex og enda mindre at jeg kom til å like det. Men etter å ha forsøkt et par ganger, ga det først tenning i forhold til å tøye en grense. Nå er det ikke vondt lenger, men følsomt og deilig. Men jeg er helt enig i at det er vaginalt til vanlig og analt når man er helt gira og i stemning for å gjøre noe "annet". Til dere som syntes det var vondt, eller som har lyst til å prøve: Invester i skikkelig glidemiddel, så blir det en helt annen opplevelse!

Hvor hva da?

Jeg er med på det aller, aller meste, men å blande sex og bæsj avtenner meg voldsomt. Vaginalt jatakk.

Nå må det sies at penis kun trår til i endetarmen, og med mindre personen må på dass er det svært sjelden det befinner seg dritt der.

Men det er klart: Shit happens. :)

Annonse

Nå må det sies at penis kun trår til i endetarmen, og med mindre personen må på dass er det svært sjelden det befinner seg dritt der.

Men det er klart: Shit happens. :)

Jeg vet det, dere sier det hver gang jeg sier at jeg ikke liker analsex =p

Men det er ikke til å komme fra at det kjennes ut som å bæsje feil vei. Og jeg vil at sex skal kjennes ut som sex.

Jeg vet det, dere sier det hver gang jeg sier at jeg ikke liker analsex =p

Men det er ikke til å komme fra at det kjennes ut som å bæsje feil vei. Og jeg vil at sex skal kjennes ut som sex.

Det blir vel som med det meste: Vi er ulike.

Jeg har stort sett opplevd jenter som får en kraftigere orgasme med en finger eller pikk bak der, så enkelte liker det.

De får kjøre på. Dere andre får holde dere til oralt og vaginalt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...