Gå til innhold

Ny kjæreste - nye oppdagelser

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lurer littegrann

Har fått meg ny kjæreste og har kommet ut for noe nytt. Før vi har sex, altså mens vi har vorspiel, kommer det ut væske av penisen hans. Er dette noe som er ment som naturens glidemiddel eller kan det være noe annet? Og kan jeg bli gravid av dette? Bare det ikke er en sykdom...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/255928-ny-kj%C3%A6reste-nye-oppdagelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noen sykdom, bare kåtsaft på samme måte som at du blir våt når du er kåt. Helt normalt.

Det _kan_ være enkelte sædceller i denne væsken, så du bør bruke kondon hele tiden når han er inni deg.

Som gutt skjer dette på meg kun når jeg er ekstra kåt. Hatt et ekstra langt forsjspill eller noe. Er da også ekstra følsom uten at det nødvendigvis går fortere for meg.

Trur du bør ta dette som et meget godt tegn!

fuji1365380447

Som gutt skjer dette på meg kun når jeg er ekstra kåt. Hatt et ekstra langt forsjspill eller noe. Er da også ekstra følsom uten at det nødvendigvis går fortere for meg.

Trur du bør ta dette som et meget godt tegn!

*Ahem* - den skulle vel til trådstarter..?

Dette er helt normalt, noen er tørre, slik som meg, andre kan blir svært våte, så dette varierer. Så det er ikke noe som er farlig, men det inneholder sædceller, så bruker du ikke beskyttelse så er mulighetene store for at du blir gravid.

Med andre ord, ingen sykdom, men gravid,......ja.

Annonse

Gjest vesletuppa

Ikke noen sykdom, bare kåtsaft på samme måte som at du blir våt når du er kåt. Helt normalt.

Det _kan_ være enkelte sædceller i denne væsken, så du bør bruke kondon hele tiden når han er inni deg.

Kjærsten min er også slik. Det er ett tegn på at han er kåt:) Om det inneholder sæd vet jeg ikke.. men jeg og kjærsten min har hatt sex (ca 4 ganger i uka)i over 2 år nå, uten kondom, p-piller eller lignende. Har enda ikke blitt gravid.

Men har jo aldri prøvd å fått barn enda, så det kan jo hende at vi har vanskeligheter til å bli gravide, eller at han har dårlig kvalitet på sæden sin som gjør at jeg ikke har blitt gravid. Han røyker endel. Tror jeg har hørt en plass at det går ut over sæden..

Men dette var litt avsporing. :P Vil råde deg til å bruke beskyttelse, om du ikke ønsker og bli gravid.

Kos deg! :)

Kjærsten min er også slik. Det er ett tegn på at han er kåt:) Om det inneholder sæd vet jeg ikke.. men jeg og kjærsten min har hatt sex (ca 4 ganger i uka)i over 2 år nå, uten kondom, p-piller eller lignende. Har enda ikke blitt gravid.

Men har jo aldri prøvd å fått barn enda, så det kan jo hende at vi har vanskeligheter til å bli gravide, eller at han har dårlig kvalitet på sæden sin som gjør at jeg ikke har blitt gravid. Han røyker endel. Tror jeg har hørt en plass at det går ut over sæden..

Men dette var litt avsporing. :P Vil råde deg til å bruke beskyttelse, om du ikke ønsker og bli gravid.

Kos deg! :)

"Men har jo aldri prøvd å fått barn enda" --> hva er å prøve å få barn, om ikke ubeskyttet sex over flere år er det?

Om dere ikke har ønsket barn har jo lykken vært bedre enn forstanden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...