ilic Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Jeg er en man på 39 år.I ca et år plager meg "klump i halsen". Siste mnd for jeg varmebølger men termometer viser ikke febber. Særlig hender og foter er varme men det skjer hele kroppen også. Det skjer ofte at jeg blir nervøs og at humør varierer fort."Alle" undersøkelse viste ikke noe feil. (rentg av lunger, CT av halsen med og uten kontrast, unedsøkelse av bihulene,4 ganger hos ØNH spes., undersøkelse hos lungespes, mange behandlinger hos kiropraktor, fisio, og akupunktør men alt uten resultat eller diagnose.Jeg har et godt liv med kona, venner og en god og stabil jobb.Jeg blir litt små iritert når legen min sier gå hjem og si til deg selv at klump i halsen finnes ikke. Jeg sliter med dette et år og det må vare årsak til dette. Fikk høre at det kan vare stoffskifte eller hormoner. Hva syns du ? Gi meg et par rettninger og hvilken undersøkelse skal jeg ta for å undersøke dette en gang for alle.VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG !!! JEG BLIR VELDIG TAKKNEMLIG. 0 Siter
Gjest tynn tråd Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Henviser kjapt til dette forumet:) http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewforum.php?f=4 Lykke til;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.