Gå til innhold

Mens etterfulgt av ca en ukes brun utflod

Anbefalte innlegg

Gjest Bizzybee

Jeg er 27 år og har fast partner gjennom snart 10 år.

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt mensen på omtrent en uke, som blir etterfulgt av brunaktig utflod som varer ca. en uke. Det er som om mensen dabber av, og endelig forsvinner. Jeg synes ikke det har vært forskjell fra når jeg har gått på p-piller eller ei. Er dette normalt? Og hvis ikke, hva kan det være?

Bakgrunnsinfo: Jeg har ikke noen kroniske sykdommer, og er stort sett frisk. Det eneste jeg feiler er gallesteinsanfall. Jeg er 160 høy og veier 52-54.

Jeg synes det har drøyd lenge tidligere, men er litt mer bekymret nå, da jeg ønsker meg barn. Har dette noen innvirkning på fruktbarheten?

PS: Jeg har lett gjennom legebøker og gjennom alle legenettsidene og finner ingenting om dette. Blir glad for svar!

Bizzybee

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/25594-mens-etterfulgt-av-ca-en-ukes-brun-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Helt normalt er det ikke, men om det betyr noe kan jeg ikke klart uttale meg om. Har du gjort forsøk på å bli gravid? Hvis det ikke har lykkes kan det være en ide å få en sjekk av livmoren, evt med ultralyd for å se om det skulle være f.eks. en polypp som kan forklare fenomenet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...