Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som snuppsi_26 sier: kom deg til legen!

Hei dere.'

Har akkurat gjort det- og ble lagt inn til full hovedservice med ct,mr og hele pakka av blodprøver.Kom hjem just nu.

Alt nesten bra. Men- som dere nevnte virus på balanse nerven ble konstatert. Så takk for den. Den opplevelsen av følelsen i munnhule og tunge er der enda og jeg fikk henvisning til øre nese hals. Så jeg får se positivt på en jul uten for stor matlyst og kanskje buksene passer etter jul også. Har lært meg å tenke positivt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256061-svimmelhet/#findComment-2035286
Del på andre sider

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Du bør få hjort en helsesjekk; blodtrykk, stoffskifte, blodsukker og endel andre vanlige sjekker. Legen din kan gjøre en "orienterende" nevrologisk sjekk; og finne ut om svimmelheten skyldes iritasjon i balanseorganet i det indre øret, forhold i hjernen, eller noe med blodsirkulasjon. Infeksjon i kroppen kan noen ganger gi svimmelhet, likeledes stiv nakke og syns-forandringer. Kanskje bør en øyelege sjekke synet ditt. Dersom årsak ikke finnes, og du fortsetter å være svimmel, så finnes det egne klinikker, iallfall i Oslo, der de utreder og behandler svimmelhet. Oftest klinger det over i løpet av 2-3 uker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256061-svimmelhet/#findComment-2036435
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...