Gå til innhold

Kan ikke disse kjendisene bruke truser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

3

• DarkPink

2

Hmm.. blir man såå forandret der nede etter at man har født barn? *har ikke peiling*

Du ser arret såvidt rett under kleskanten.

Jeg antar det er det - kan jo være en tummy tuck også.

Jeg har hatt ingen av delene, men såvidt jeg vet er det i det området man får arret.

Annonse

Du ser arret såvidt rett under kleskanten.

Jeg antar det er det - kan jo være en tummy tuck også.

Jeg har hatt ingen av delene, men såvidt jeg vet er det i det området man får arret.

Å ja sånn ja, trodde du mente at hun så så "normal" ut der nede at hun ikke kan ha født barn på vanlig måte jeg hehe

Kanskje hun har tatt blindtarmen?

Den er vel plassert lenger ut på siden, etter hva jeg har skjønt.

Har du forresten hørt om hun som hvisket forførerisk i øret til en mann på et utested: "Vil du se steder der jeg fjernet blindtarmen?"

Hvorpå mannen svarte: "Usj, nei takk! Jeg kan ikke fordra sykehus!"

Den er vel plassert lenger ut på siden, etter hva jeg har skjønt.

Har du forresten hørt om hun som hvisket forførerisk i øret til en mann på et utested: "Vil du se steder der jeg fjernet blindtarmen?"

Hvorpå mannen svarte: "Usj, nei takk! Jeg kan ikke fordra sykehus!"

Hehe, bra svart! :)

Annonse

Hmmm, ok. Det var da uansett en snål måte å gå kledd på. Hun har da da ikke skjørt engang?

Det tror jeg hun har. Det er bare veldig kort, og når man sitter i en lav bil og skrever for å komme seg opp og ut, så glir skjørtet opp.

Det tror jeg hun har. Det er bare veldig kort, og når man sitter i en lav bil og skrever for å komme seg opp og ut, så glir skjørtet opp.

Skjørt uten truse er helt greit, men i det tilfellet der er grensen nådd for lenge siden.

Menmen, vi får se positivt på det: Dama har i hvert fall normalt shavevett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...