Gå til innhold

Kan ikke disse kjendisene bruke truser?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Du ser arret såvidt rett under kleskanten.

Jeg antar det er det - kan jo være en tummy tuck også.

Jeg har hatt ingen av delene, men såvidt jeg vet er det i det området man får arret.

Jeg tror du har rett i at det er arr etter et keisersnitt. Siden arret går så kort ut til siden, så var nok keisersnittet planlagt.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

3

• DarkPink

2

Jeg tror du har rett i at det er arr etter et keisersnitt. Siden arret går så kort ut til siden, så var nok keisersnittet planlagt.

Jeg har faktisk bare "sett" keisersnittarr på en _tegning_ i graviditetsboka mi! ;-) Det var mer en angivelse av "hvor legges snittet", men det minner veldig om plasseringen av arret hos Britney.

En tummy tuck går vel mer tvers over hele magen, tor jeg. Vet om en som har tatt det, og hun antydet at det var slik, men jeg har ikke bedt om å få se! ;-)

Blindtarmarr må vel være mer ut på siden, eller hur?

Gjest Ulvinnen

Jeg har faktisk bare "sett" keisersnittarr på en _tegning_ i graviditetsboka mi! ;-) Det var mer en angivelse av "hvor legges snittet", men det minner veldig om plasseringen av arret hos Britney.

En tummy tuck går vel mer tvers over hele magen, tor jeg. Vet om en som har tatt det, og hun antydet at det var slik, men jeg har ikke bedt om å få se! ;-)

Blindtarmarr må vel være mer ut på siden, eller hur?

Jeg vet ikke hva tummy tuck er. Men jeg har sett arr etter blindtarm, det er på siden og på skrå nedover.

Arr etter planlagt keisersnitt har jeg sett hos andre, og to arr etter hastekeisersnitt har jeg selv, så de kjenner jeg litt for godt til :P

Jeg vet ikke hva tummy tuck er. Men jeg har sett arr etter blindtarm, det er på siden og på skrå nedover.

Arr etter planlagt keisersnitt har jeg sett hos andre, og to arr etter hastekeisersnitt har jeg selv, så de kjenner jeg litt for godt til :P

Tummy tuck - husker ikke helt hva det heter på norsk - bukplastikk??, men greia er at man strammer opp mageskinnet og skjærer av overflødig hud. Kombineres visstnok ofte med en fettsuging.

Målet er altså å få flatere og strammere mage.

Jeg vet om en som har fortalt at hun tock en "mini-oppstramming", hva nå det er. Og i et ukeblad leste jeg om en dame som hadde skikkelig hengebuk etter et tvillingsvangerskap, og som ble strammet opp ved hjelp av en slik operasjon.

Gjest Ulvinnen

Tummy tuck - husker ikke helt hva det heter på norsk - bukplastikk??, men greia er at man strammer opp mageskinnet og skjærer av overflødig hud. Kombineres visstnok ofte med en fettsuging.

Målet er altså å få flatere og strammere mage.

Jeg vet om en som har fortalt at hun tock en "mini-oppstramming", hva nå det er. Og i et ukeblad leste jeg om en dame som hadde skikkelig hengebuk etter et tvillingsvangerskap, og som ble strammet opp ved hjelp av en slik operasjon.

Takk for forklaringen :-) Bukplastikk har jeg hørt om. Men jeg ville tro at de snittene gikk lenger ut til siden, så jeg holder en knapp på planlagt keisersnitt.

Men det må da være noen Se&Hør lesere her som kan fortelle oss om dama har tatt keisersnitt eller ikke?

Takk for forklaringen :-) Bukplastikk har jeg hørt om. Men jeg ville tro at de snittene gikk lenger ut til siden, så jeg holder en knapp på planlagt keisersnitt.

Men det må da være noen Se&Hør lesere her som kan fortelle oss om dama har tatt keisersnitt eller ikke?

Eventuelt kan man google det frem! ;-)

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?id=30856

Bukplastikk ser derimot ut til å gå helt ut til hoftene:

http://www.drzevon.com/photos/tummy_tuck_4096.jpg

Annonse

Gjest Ulvinnen

Eventuelt kan man google det frem! ;-)

http://www.stavangeravisen.com/art.asp?id=30856

Bukplastikk ser derimot ut til å gå helt ut til hoftene:

http://www.drzevon.com/photos/tummy_tuck_4096.jpg

Se der ja :-) Med google for hånden trenger man ikke Se&Hør.

Så da hadde du helt rett, det var keisersnittarr. Og som du sier, snittet etter bukplastikk går helt ut til hoftene. Det er til og med mye lengre enn mine hastekeisersnitt arr *fornøyd*

Du ser arret såvidt rett under kleskanten.

Jeg antar det er det - kan jo være en tummy tuck også.

Jeg har hatt ingen av delene, men såvidt jeg vet er det i det området man får arret.

Men det var da usedvanlige stygge keisersnittarr. Jeg har tre og alle ser da mye penere ut og er mye smalere.

Men det var da usedvanlige stygge keisersnittarr. Jeg har tre og alle ser da mye penere ut og er mye smalere.

Men kan det være fordi det er såpass nytt? Hun fødte jo for bare 2,5 måneder siden.

Jeg må si det er forskjell på småbarnsmødre, gitt! ;-)

To og en halv måned etter fødselen var jeg bare såvidt ute av bleiene, jeg ammet døgnet rundt og det var ikke snakk om å bruke barnevakt for å gå på nattklubb truseløs med miniskjørt! *h ehe*

Gjest Ulvinnen

Men kan det være fordi det er såpass nytt? Hun fødte jo for bare 2,5 måneder siden.

To og en halv måned etter fødselen var jeg bare såvidt ute av bleiene, jeg ammet døgnet rundt og det var ikke snakk om å bruke barnevakt for å gå på nattklubb truseløs med miniskjørt! *h ehe*

Jeg gad ikke å google det opp, men hun kan ha tatt keisersnitt også ved den første fødselen. Det ser ut som om det er to keisersnitt arr. Et hvitt som er gammelt, og et rødt lenger oppe som ser rimelig nytt ut.

Jeg er enig med Dorthe i at det hvite ser bredt ut. Ikke sikkert at Britney har så god grohud.

Mine arr var veldig stygge til å begynne med, men har blitt mye penere og mindre synlige etterhvert, heldigvis.

Jeg hadde også hastekeisersnitt, men det ble lagt under bikinilinjen og er så godt som usynlig. Var jeg bare heldig?

Ute av bleiene?

Gjest Ulvinnen

Jeg hadde også hastekeisersnitt, men det ble lagt under bikinilinjen og er så godt som usynlig. Var jeg bare heldig?

Mine hastesnitt er også lagt under bikinilinjen. Men de er på skrå, som en skjev munn, og går langt ut til begge sider.

Men for all del, de plager meg ikke.

Annonse

Ute av bleiene?

OK, overdriver litt der da, for de var jeg ute av før jeg dro fra sykehuset! ;-) Men der fikk man DEN bleia på seg etter fødselen for å "samle opp" .... Deretter er det gjerne bruk av bind av ymse størrelser noen uker, dog ikke 2,5 mnd.

OK, overdriver litt der da, for de var jeg ute av før jeg dro fra sykehuset! ;-) Men der fikk man DEN bleia på seg etter fødselen for å "samle opp" .... Deretter er det gjerne bruk av bind av ymse størrelser noen uker, dog ikke 2,5 mnd.

Fy søren, nå ble jeg nesten vettskremt. Godt du overdreiv litt, jeg er virkelig helt grønn på føding. Men etter å ha vandret på dol et år eller to nå, så kan jeg ikke si jeg har noe hastverk med det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...