Gå til innhold

Underjordiske vesener

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://tinyurl.com/tjdte

Det gjør han fyren her.

"- Jeg tror ikke på spøkelser, men underjordiske vesener har tatt bolig i bygget, sier han til Nordlys og viser til at fjøset er bygget på en gammel vikingetuft."

Jeg er litt redd for hårete spøkelsesjenter som på toppen av det hele er onde, men underjordiske har jeg aldri vurdert å frykte.

Har dere?

Gjest Du barberer kjæledyrene dine, også, forstås? :)
Skrevet

Du liker stort sett ingen ting med pels på?

Skrevet

Uff, det er mange snodig folk.

Men den er i hvert fall original. Det skal fyren ha.

Jeg personlig hadde nok heller gått for å kalle de underjordiske for "spøkelser", sånn for i det minste å framstå en smule normal. :)

Skrevet

Du liker stort sett ingen ting med pels på?

?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg personlig hadde nok heller gått for å kalle de underjordiske for "spøkelser", sånn for i det minste å framstå en smule normal. :)

"Jeg personlig hadde nok heller gått for å kalle de underjordiske for "spøkelser", sånn for i det minste å framstå en smule normal. :)"

Jeg ville heller kalt dem underjordiske. Dermed viser jeg at jeg har kjennskap til at det finnes forskjellige variantar av overnaturlige vesener.

Skrevet

"Jeg personlig hadde nok heller gått for å kalle de underjordiske for "spøkelser", sånn for i det minste å framstå en smule normal. :)"

Jeg ville heller kalt dem underjordiske. Dermed viser jeg at jeg har kjennskap til at det finnes forskjellige variantar av overnaturlige vesener.

Hehe, joa. Du har et poeng der. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, joa. Du har et poeng der. :)

Nå regnet jeg med at du skulle protestere, så vi kunne fått en frisk diskusjon her.

Slik at jeg fikk vist at jeg ikke har noe i mot (alle) kverulanter ;-)

Skrevet

Nå regnet jeg med at du skulle protestere, så vi kunne fått en frisk diskusjon her.

Slik at jeg fikk vist at jeg ikke har noe i mot (alle) kverulanter ;-)

Jeg klarer ikke å krangle om underjordiske vesener kontra spøkelser. Det blir i overkant sært også for meg. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg klarer ikke å krangle om underjordiske vesener kontra spøkelser. Det blir i overkant sært også for meg. :)

Da får jeg spare min store sakkunnskap på området til en bedre anledning :-)

Gjest Du barberer kjæledyrene dine også, forstås?:)
Skrevet

?

Kodeord: pels, hår..etc

:)

Gjest theoline
Skrevet

Underjordiske var ikke noe jeg trodde på eller ikke, men de var jeg hellig overbevisst om at fantes i oppveksten, har fortrengt det meste, men noe sitter igjen.

Jeg mener vi hadde mye om dette på skolen, og når den kristne lærerinnen vår sverget på at det var sant, var det da det, dessuten var hun utgammel og visste veldig mye!

Bader aldri i tjern endå jeg, av redsel for å bli trollbundet av Nøkken, he he!

Og husker jeg var skrekkelig redd for at noen av gutta skulle bli lurt av Huldra, de var jo så lettlurte når det kom til pene damer!

Les: Samantha Fox med hale!

Spøkelser og ånder trodde jeg også på som liten, men sluttet etterhvert, helt til jeg begynte med spiritisme en gang for mange år siden, da ble jeg vettskremt da huff å huff..

Nå er jeg normalt redd for alt overnaturlig, men må si jeg stikker visst det kan komme til en konfrontasjon, ikke spesielt ivrig etter å få bevis for noe som helst!

Men ikke spesielt redd for barnespøkelser altså, der er jeg god!!

Skrevet

"For en tid siden fjernet jeg overdelen av bygningen, og det er en opplevelse jeg ikke vil ha gjentatt, sier 60-åringen."

Vel, hadde det begynt å skje mye funky om jeg begynte å rive en fjøs like vedsiden av huset der jeg bodde så tror jeg jøssemeg at jeg også hadde brånekta! Har opplevd nok spaca ting til det!

Skrevet

Har du ikke lest om Margit Sandemoe og Islandske "seere"! De ser underjordiske hele tiden.

Var på Island og hun jeg var hos hadde stadig vekk besøk av dem, og da særlig sønnen i huset. Ting ble flyttet på om matten etc. Det skjedde aldri når jeg var der, merkelig nok!

Skrevet

Hmmm...skeptisk!

Vel, et eller annet er det som gjør at han ikke vil rive låven sin!

Ikke godt å si om det ligger under jorda, eller sitter i hodet til mannen;)

Hvordan ser forresten en underjordisk ut?

Skrevet

"For en tid siden fjernet jeg overdelen av bygningen, og det er en opplevelse jeg ikke vil ha gjentatt, sier 60-åringen."

Vel, hadde det begynt å skje mye funky om jeg begynte å rive en fjøs like vedsiden av huset der jeg bodde så tror jeg jøssemeg at jeg også hadde brånekta! Har opplevd nok spaca ting til det!

Jeg forstår at han er redd for å rive låven hvis de underjordiske tar hevn når han forsøker å ta fra dem deres hjem, men det er likevel småsært å gå ut i avisa med dette.

En hvit løgn som sa spøkelser hadde nok vært mer troverdig. :)

Skrevet

Hmmm...skeptisk!

Vel, et eller annet er det som gjør at han ikke vil rive låven sin!

Ikke godt å si om det ligger under jorda, eller sitter i hodet til mannen;)

Hvordan ser forresten en underjordisk ut?

Jeg vet ikke helt. Men jeg mistenker at de ligner litt på Trond Giske.

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Men jeg mistenker at de ligner litt på Trond Giske.

*lol*

Da skjønner jeg i så fall veldig godt hvorfor mannen er fra seg av redsel;)

Skrevet

Jeg forstår at han er redd for å rive låven hvis de underjordiske tar hevn når han forsøker å ta fra dem deres hjem, men det er likevel småsært å gå ut i avisa med dette.

En hvit løgn som sa spøkelser hadde nok vært mer troverdig. :)

Jo, men folk som "står fram" i avisa stiller opp smilende på bilde (evt med et dødsdeppa ansikt for å skikkelig illustrere hvor ille de har det!). Fyren vil jo ikke kommentere noe som helst i avisartikelen, så for meg ser det mer ut som et resultat av en overivrig lokalreporter som har en bekjent i den aktuelle kommunen.

Og ja, det hadde nok hjulpet på med spøkelser i stedet for underjordiske...:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...