Gå til innhold

Hjelpe meg å regne ut syklusen?

Anbefalte innlegg

Gjest lille Berta

hei dere, nå lurer jeg litt...

Sluttet på p-pillen 23.okt og fikk tilbake mensen i går 29.november.

Er utrolig gla mensen er i gang igjen, for da kan vi jo begynne å prøve--- men vil det si at jeg har en syklus på hele 38-39 dager?? Hmm..IKKE gøy!

Før jeg begynte på pillen, var syklusen på 30 dager.

Kan syklusen bli kortere etterhvert, altså opppimot slik den var før? Er jo selvsagt veldig spent på om jeg får mensen igjen om ca 30 dager da...(evt er gravid...hehe)..

Nei,dette er litt innvikla..kan noen hjelpe meg regne ut og tenke litt?

Uansett er det jo svært positivt at mensen kom tilbake nå da, og at jeg ikke trengte vente i 5-6- måneder som jeg ser mange gjør.. På forhpnd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/256315-hjelpe-meg-%C3%A5-regne-ut-syklusen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :-)

jeg slutta på pilla for tre mnd siden, og fikk mensen til normal tid første gang, men min syklus er som din, og den har bare blitt lengre og lenge. sist på ca.40 dager +/-

synes dette er frustrerende, men er litt glad for at jeg ikke er den eneste. kanskje vi kan utveksle erfaringer og lignende? bare si ifra :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...