Gjest Lurer veldig Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Har nettopp begynt på Loette igjen etter et opphold, og begynte som pakningen sa; første mens-dag.. Vet med sikkerhet at jeg har husket de 7 første til riktig tid, men da jeg skulle telle over brettet på dag 17, såg jeg at det var 2-3 dager jeg hadde glemt å ta pillen! Sjokk! Har selvfølgelig hatt "ubeskyttet" sex i denne perioden, og har nå veldig stor angst for å være gravid.. Er på den andre hvite pillen nå, skal ta den tredje om noen timer, og har ennå ikke fått bortfallsblødning (bruker å få den på dag to). Vet også at det er tidlig for meg å "freake ut", men vil bare ha svar på noen spørsmål. Når kan jeg ta test- og resultatet vil være sikkert? Har hørt om en "abort"-pille man kan ta veldig tidlig i graviditeten, sånn at man bare får en veldig kraftig mens. Er dette noe reelt? HVa koster det? Hvor langt på vei kan man være? På forhånd; tuuusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/256362-bekymret-ang-p-pille-slurv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.